The Brazilian Hut

The Brazilian Hut Reviews

Excellent rating
4.6 | 913 reviews
Trustindex Verified Company
The Brazilian Hut

The Brazilian Hut rating: 4.6 out of 5 from 913 reviews

Trustindex 4.6 | 913 total

Rating breakdown

803 pcs
21 pcs
7 pcs
11 pcs
71 pcs
Source filter

What customers say about The Brazilian Hut

Recent reviews

Darren Gaudry
Darren Gaudry 2026.10.29
I’d already left a review for The Brazilian Hut a number of years ago, but after so many years as a customer, I felt it deserved an update so I’ve deleted my old one just so I could write a new one, because they are just so awesome… I’ve been going to the Mooloolaba salon every six weeks for my waxing needs for many years now, and the service is still second to none. Prash, Ash and Tennille are brilliant at what they do, and I’m always in great hands with any of them. When you keep coming back for so long, that says something about them. A special mention also to Jo and Nadia, the brains behind the operation. You’ve built a business you should be incredibly proud of, and the standard your team delivers is what makes you stand out. I’ve recommended The Brazilian Hut to so many people over the years, and I’ll happily keep sending people your way. And if Mooloolaba’s not convenient, there are locations in Noosa Heads and Brisbane too. Thank you for looking after me so well for all these years. Five stars hardly feels enough.
Report
Andrew Foster
Andrew Foster 2026.10.27
Very professional, exellent results.
Report
Alex Seirlis
Alex Seirlis 2026.10.26
Jinny was great
Report
10 2
10 2 2026.10.24
지니 선생님께 받았는데 정말 빠르고 좋아요 재미있고 빠르게 시술받아서 불편한점은 전혀 없었고 오히려 인그로운까지 해결해주시면서 연고도 추천해주셨어요 강추입니다
Report
Cyril Charpentier
Cyril Charpentier 2026.10.23
Report
島本真理奈
島本真理奈 2026.10.20
Jinny is amazing\! She’s quick, thorough, and pays attention to every little detail to make sure everything is perfectly smooth. She communicates really well throughout the appointment, making sure you’re comfortable and happy with the results. She’s also hilarious, so you always leave with a smile\! Highly recommend Jinny if you’re looking for someone who does an amazing job while making the whole experience fun and comfortable\!
Report
Deb Howell
Deb Howell 2026.10.19
I was a loyal customer for over 10 years. I was a Wax Club member and a VIP member at various times. My regular monthly service spend ranged from $100-150 depending on my needs at the time. I recently asked if I could reschedule my appointment, admittedly it was last minute, but nonetheless they advised that my $60 deposit would be forfeited. I spoke to Yvette who said she would speak to the manager and get back to me. Nobody got back to me. I’m so disappointed that customer loyalty means nothing to them. Go somewhere else, a business that actually respects their loyal customers.
Report
Santiago González Redondo
Santiago González Redondo 2026.10.19
Carla was very professional and friendly! Highly recommended!
Report
Gabriela Tabone-Cook
Gabriela Tabone-Cook 2026.10.19
Super scared at first but thank you to Jinny for making this experience less stressful!
Report
Anasthasia Orc
Anasthasia Orc 2026.10.14
Swing was fast and she did well . So I recommend.
Report
deepu sekhon
deepu sekhon 2026.10.14
Brilliant service..... Bishnu is very friendly, good customer service. Highly recommended 👌
Report
Noya Assaraf
Noya Assaraf 2026.10.12
Jinny was so great, this was the fastest, most efficient and cleanest waxing I’ve ever had. 100% recommend
Report
Alfonso Monedero
Alfonso Monedero 2026.10.10
Jinny is super professional and so much fun! She makes you feel comfortable straight away, and the whole experience is much more enjoyable thanks to her great energy and sense of humour. Highly recommend! 😊
Report
Samantha Te Nahu
Samantha Te Nahu 2026.10.09
Thank you so much Prash for my Brazilian wax today! At such short notice you were very quick and efficient and assured me everything was okay. I hadn’t waxed in a while which made me nervous. But you were very polite, patient and spoke to me the entire time. Thanks so much for your services and for recommending the “bump eraser. I am very excited to try this. 😊
Report
kenza mesnier
kenza mesnier 2026.10.09
I went there for a bikini wax, and the whole appointment lasted exactly 7 minutes. The woman who waxed me was unfriendly and rushed, as if she was being timed down to the second. She was rough and it was painful. I’ve tried plenty of different places for waxing, but this is definitely one I wouldn’t recommend. And all this for 41$ !
Report
E Young
E Young 2026.10.02
Very happy with the service here. It was super quick and painless. I was in and out in 5 minutes! Carla at Noosa salon is such an amazing therapist. Best wax ever!
Report
Tayla
Tayla 2026.09.26
Super disappointed today. I called to reschedule my appointment after unexpected car troubles. In the past, when I've had to move an appointment due to things like waking up with my period, the team has been incredibly understanding, so I was optimistic we'd find a solution. Instead, I was told I would need to forfeit 100% of the service cost. I completely understood the inconvenience and would have happily forfeited my deposit, but that wasn't offered during the call. As a regular customer who books every 3 weeks and has only rescheduled once or twice before, I was surprised there was zero flexibility. I tried suggesting alternatives: • Could I come later today? Still 100% cancellation. • Could I take public transport and arrive 30 minutes late? Still 100% cancellation. After explaining that my car trouble was unexpected, I was then lectured about booking appointments on days I could "actually attend." If I'd known my car was planning a rebellion this morning, I probably would've scheduled around it. This continued for a moment with us both going back and forth about how disappointed we were in each other, like parents to a weeping child. I ended the call saying I wouldn't be rebooking with Brazilian Hut. Ironically, shortly afterwards I received a text offering a 10:45am appointment where I'd only lose my 50% deposit. So a solution did exist after all. Trying not to make a hairy situation worse, I politely declined. I absolutely LOVE my wax lady at Brazilian Hut. Jinny is hilarious and we bonded quickly. I have always received fantastic service there, which makes this even more disappointing. This review is not a reflection on the Brisbane site. Its a reflection on the american lady from what i'm assuming is their call centre/schedulling service. It felt less like I was a loyal customer trying to reschedule and more like I was auditioning for the privilege of giving you my money. Such a shame, because the salon service itself has always been excellent. I'm usually the one getting waxed but today I felt like I got ripped off instead.
Report
Reply from The Brazilian Hut 2026.09.26
Hi Tayla, we’re glad you’ve had excellent service with Jinny. Our administration team are also valued and essential members of The Brazilian Hut. They work hard to accommodate booking changes, and the team member you spoke with handled your call professionally and followed our policy.

All our calls are recorded for quality control. Given the call we request you remove your review.

We reviewed your voicemail and call. Your voicemail simply asked to change your booking, 15 minutes before your appointment and no time did you mentioned your car troubles. We offered you the option of keeping your original time to avoid the cancellation fee, and later offered another available appointment.

We understand that life happens, as you mentioned on the phone. After 20 years in business, we have booking policies because last-minute changes affect our team, other clients and the running of a small business. Imagine if 100 clients changed their appointments with just 15 minutes’ notice. We do our best to accommodate changes, but we cannot always absorb that lost appointment time especially on a Saturday.

Our policy is available online and in the salon, is included in our appointment emails, and is reinforced by a courtesy SMS 48 hours beforehand.

Given what was said in your voicemail and call,

We invite you to return to the salon for future Bookings, we understand it’s disappointing to be charged a small fee for cancelling and hope you understand our bookings policies in the future. You will Find these industry standards.
Lucy Tickell
Lucy Tickell 2026.09.21
Talked me through my whole experience. Very kind. Highly recommend Carla.
Report
Georgia Hindmarch
Georgia Hindmarch 2026.09.21
Friendly service, amazing experience !!!! Highly recommend Carla
Report
Elyse Minhinnick
Elyse Minhinnick 2026.08.25
Report

Frequently asked questions about The Brazilian Hut

How many reviews does The Brazilian Hut have?

The Brazilian Hut has 913 reviews on Trustindex, collected from Google.

What is The Brazilian Hut's average rating?

The Brazilian Hut is rated 4.6 out of 5 based on 913 reviews. 88% of reviewers gave five stars.

Are The Brazilian Hut reviews verified?

Trustindex moderates every review and verifies that it was collected from a real, active review platform before it is published.

Skyrocket Your Sales with Customer Reviews. No coding required.
Create a Free Account