The experience was really good, the food was really good too, staff are friendly and helpful. Soft play area and the toys need cleaning.
What customers say about High Altitude
Recent reviews
Non ci sono stata però ho visto molti video che mi piacciono
Ok ,kids had a good time
Reply from High Altitude
2026.10.09
Thank you for the feedback, pleased to hear the children had a blast.
We look forward to welcoming you back soon.
We look forward to welcoming you back soon.
Took our grandson to his friends birthday party today. We’d not been before so had some reservations about it but I’m delighted to say that these were completely unfounded. The venue, organisation, catering and most of all the staff were first-rate. All team members we met were helpful, professional and very friendly. Overall a Five Star experience and all the children seemed to enjoy it too. Well done!
Reply from High Altitude
2026.10.09
Thank you for the kind words, we are so pleased to hear such positivity. We will be sure to pass on the feedback to the staff, we really do have an amazing team!
We look forward to welcoming you back soon!
We look forward to welcoming you back soon!
What a cahotic start to my session today,
The girls scream so loud that me and woolly were a bit scared! 😂😂😂 but anyway here are my statics!
Session time: 4 to 5pm
Wristband colour: Purple (Default colour in this place including Green as well)
Come again?: Once every week till i have a break from norwich.
The team today were brilliant. Jaz was so lovely when we arrived and very helpful, then the lady serving in the cafe was great as was the lady manning the trampoline. Thanks to all the team.
Reply from High Altitude
2026.10.09
Thank you for the kind words, we will be sure to pass on the feedback to the team.
Look forward to welcoming you back soon!
Look forward to welcoming you back soon!
Lunch time deal is very good value for money. I will definitely come again. Constructive feedback is to include the food options online as the food was far better than I expected.
Aleisha was fantastic with the kids, food was great and the booking process was very straight forward.
Reply from High Altitude
2026.10.02
Thank you for the feedback, we appreciate the constructive feedback and will definitely bear this in mind.
We are so pleased to hear such positive feedback, jump n lunch is an amazing session and Aleisha makes it even better!
We look forward to welcoming you back soon!
We are so pleased to hear such positive feedback, jump n lunch is an amazing session and Aleisha makes it even better!
We look forward to welcoming you back soon!
My son has absolutely loved his time, the staff are amazing and so so friendly with both adults and children! Great value for money, the meals were great for the children. I would definitely come here again.
Reply from High Altitude
2026.10.02
Thank you for the feedback we are so pleased to hear the child had such good fun. We do have an amazing team!
Had a really great morning. Alisha was super friendly
Reply from High Altitude
2026.10.02
Thank you for the feedback, Aleisha is amazing we will be sure to pass on the feedback!
Staff where lovely had a great time recommend it to anyone
Reply from High Altitude
2026.10.02
Thank you for the kind words!
We look forward to welcoming you back soon!
We look forward to welcoming you back soon!
Came here for a SEND session with daughter(6) and son (5). The park is better than any I've been to before with regards to number of trampolines with additional bounce/climbing areas, pillow and basketball hoops. All of the staff were exceptionally nice to both me and the kids. Would absolutely recommend High Altitude as a fun family activity.
Reply from High Altitude
2026.09.25
Thank you for the kind words Aaron, we do have a wonderful team. We look forward to welcoming you back for another visit!
My little boy loved it here. We did the jump & lunch toddler session which is really good value. The staff were all lovely and we had the best time! Will definitely be back.
Reply from High Altitude
2026.09.25
Thank you for the feedback Jodie, we are so pleased the little boy loved it. Our staff truly are the best!
We look forward to welcoming you back soon.
We look forward to welcoming you back soon.
I gave this place a second chance after being disappointed on my first visit — and honestly, I wish I hadn’t.
The customer service is shockingly poor.After my visit at the Diss branch, I was given 50% discount codes to use before the end of summer. I thought that was a great gesture, so we decided to use them and visit the Norwich branch. The code initially worked when I was checking prices online, but then stopped working. I thought, “Surely staff will be able to help with this when we arrive.” How wrong I was.The lady at the counter simply told me the code didn’t work. I asked what we could do about it, and she said she didn’t know. I asked if there was a manager, and she said there wasn’t one there and that she didn’t know what to do. I asked whether they had IT support, and she said no. She eventually called the manager, who apparently said that the codes only worked online and if mine wasn’t working, there was nothing they could do.At this point I was really frustrated. If it wasn’t for the discount code they had given me, I wouldn’t have made the trip in the first place — I don’t go to trampoline parks every other day.. I assume the whole point of issuing promotional codes is to encourage customers to come back.In the end, I paid full price because the kids were so excited and I wasn’t going to ruin their day by telling them they couldn’t have fun because the company couldn’t honour a discount they had issued.I left my name and phone number and asked for a manager to call me the following day. They didn’t. 🙂So I called myself and explained my frustration. I said that, at the very least, there should be some kind of IT support or a member of staff who can actually resolve issues like this. The manager apologised and said they had reported the problem to IT.I explained that, while I understood that, I had still been left to pay the full price because they couldn’t honour the 50% discount they had given me.“Sorry,” was the response.I said that, unfortunately, sorry wasn’t really good enough at this point. She said she would “look into it and see what she could do” — which, as it turned out, was absolutely nothing. There was no further contact. They could have simply refunded the 50% discount they had originally offered. I wasn’t asking for a free visit or anything unreasonable — just for them to honour the promotion they had given me.It’s such a shame because the place itself is lovely and the kids had a great time, but the customer service — particularly from management — has left a really bad impression. After giving them a second chance, I’m honestly very disappointed.
Reply from High Altitude
2026.09.22
Good Morning
Thank you for taking the time to share your feedback, I'm truly sorry to read about your experience.
You are completely right, the issue with the promo code was our problem to solve, not yours. You were given that code to welcome you back, and the fact that our team failed to honour it and subsequently failed to follow up with you as promised, is entirely unacceptable. You should have been given the 50% discount on the spot, no questions asked.
While I'm glad to hear the children had a great time enjoying the park, the service you received from us falls well below the standard we set for our team, and there is no excuse for leaving you feeling ignored.
I want to personally fix this for you. Please email me directly on charlotte@highaltitudepk.co.uk so I can get your details, process a full refund for your visit as a sincere apology, and ensure this is properly resolved.
Best regards,
High Altitude Trampoline Park
Thank you for taking the time to share your feedback, I'm truly sorry to read about your experience.
You are completely right, the issue with the promo code was our problem to solve, not yours. You were given that code to welcome you back, and the fact that our team failed to honour it and subsequently failed to follow up with you as promised, is entirely unacceptable. You should have been given the 50% discount on the spot, no questions asked.
While I'm glad to hear the children had a great time enjoying the park, the service you received from us falls well below the standard we set for our team, and there is no excuse for leaving you feeling ignored.
I want to personally fix this for you. Please email me directly on charlotte@highaltitudepk.co.uk so I can get your details, process a full refund for your visit as a sincere apology, and ensure this is properly resolved.
Best regards,
High Altitude Trampoline Park
We had a wonderful time here. We are on holiday in the area and have been back twice! Such friendly staff, Aliesha really engaged with our daughter and helped her get the most out of it, playing with her and encouraging her to join games with the other kids. We really enjoyed the toddler session and then the jump and lunch session was an excellent deal. Friendly staff, great space including toys and games to play with other kids and bouncy castle slides and airbag features too. Wonderful interactive space for an active little one like ours and plenty of fun for bigger kids too.
Huge shout out to my son's new bestie Alisha! 10/10 service and he is still talking about you :)
We had a fab day and its such good value for money for 3hrs with food! We'll be back!
Reply from High Altitude
2026.09.16
Hi Gemma,
Pleased to hear you had a good time at the jump n lunch session. We can't wait to see you again :)
Pleased to hear you had a good time at the jump n lunch session. We can't wait to see you again :)
What a fantastic party experience, Scarlett and team were so thoughtful and considerate of my child’s needs. Attention to detail and organisation was amazing!
Reply from High Altitude
2026.09.16
Thanks for the feedback, Scarlett loved hosting you :)
Frequently asked questions about High Altitude
How many reviews does High Altitude have?
High Altitude has 1,095 reviews on Trustindex, collected from Google and Trustindex.
What is High Altitude's average rating?
High Altitude is rated 4.4 out of 5 based on 1,095 reviews. 68% of reviewers gave five stars.
Are High Altitude reviews verified?
Trustindex moderates every review and verifies that it was collected from a real, active review platform before it is published.
How do I write a review for High Altitude?
Use the "Write a review" button on this page to share your own experience with High Altitude.