Top workshop (Japans) voor zowel de beginnende als de ervaren kok. Relaxte sfeer en ruim de tijd om op je eigen tempo jouw gerechtjes klaar te maken. Daarna gezellig samen eten! Aanrader!
Afgelopen zaterdag de 'walking dinner' workshop gehad onder begeleiding van Noor en Zoë. Het was in een woord weergaloos. Leuke vakkundige begeleiding en allemaal een mooi culinair hoogtepuntje kunnen maken en zeer zeker wat mooie nieuwe dingen uitgeprobeerd. Aanrader!!!
Wij hebben als team enorm genoten van deze leuke en heerlijke kookworkshop. Zoë deed het fantastisch en zorgde voor een geweldige ervaring. Zeker een aanrader! Mooie locatie en professioneel georganiseerd. Hartelijke Groeten Buurtzorg
Ik heb hier een kookcursus gevolgd en die werd ontzettend leuk gegeven. Goede uitleg en begeleiding door Alex waar je zijn kook passie en gastvrijheid perfect kan zien.
Grote aanrader om hier een kookcursus te volgen! Zowel voor mensen die nooit koken als echte thuiskoks.
De workshop was erg leuk. Vooral het voorgerecht was erg verrassend. Fijne sfeer, goede uitleg en leuk dat je met je eigen gezelschap al je eigen eten voorbereid!
We hebben een hele fijne en leuke avond gehad. Noor is een goede gastheer met veel expertise en behoud de rust. Heerlijke gerechten die goed te maken waren en weer veel geleerd! Erg genoten, echt een aanrader!
Enorm genoten van de Kookworkshop Ottolenghi vandaag bij Spijs. Warm ontvangst, heldere uitleg en alles tot in de puntjes voorbereid en verzorgd. Met grote dank (en complimenten) aan Zoey voor haar enthousiasme en begeleiding voor, tijdens en na de workshop. Aanrader!
Heerlijk gegeten en de chef was ook heel vriendelijk. Ontzettend meegaand en meedenkend. Wij hebben voor de Italiaanse workshop gekozen. Een super avond gehad met de meiden. Zeker een aanrader!!