Tough place to find, as the driveway is hidden, just on the edge of town. Great, fast service. First time buying there so we will see how the fish do in my pond.
Update April 2026: I have been going back to Fin Farm since my original review and I would keep them at 5 stars. They are great to work with and we have not lost any fish after buying them.
I ordered something from this company on their website and I inputted my CVC code in properly but they still ran the card even though they sent me an email saying that the charge would not go through so I ordered it from another company because their website was acting up. Then about a week later I got the item in the mail after I had already gotten the item from someone else and then phone number doesn't work emailed both email addresses on their website nothing this company feels sketchy.
Reply from Fin Farm LLC
2025.09.12
Hi Joe,
Websites are set up automatically for check out, so no one manually charged your card.
You also contacted us the same day as the item had gotten delivered to your address.
We will gladly accept a return and refund you for the item. Please give us a call or reply to our emails and we will get it taken care of.
We apologize for the inconvenience this has caused you.
Websites are set up automatically for check out, so no one manually charged your card.
You also contacted us the same day as the item had gotten delivered to your address.
We will gladly accept a return and refund you for the item. Please give us a call or reply to our emails and we will get it taken care of.
We apologize for the inconvenience this has caused you.
We purchased four Amurs the last week of June and one died four days later. We did receive a replacement Amur. When we released the replacement Amur into our pond, we found another dead Amur. We followed the directions given to us for release, Needless to say, we are very disappointed.
Anne did reach out to us today and offered to replace the lost fish.