Ik ben zo blij met Woefhoefshop het is echt de prettigste webwinkel die ik ken. Je merkt dat er nog echte mensen zitten, die met je meedenken en altijd bereid zijn om dingen voor je (op) te zoeken. De aftersales is ook geweldig, ze checken altijd hoe het gaat en of het product goed bevalt. Het is zo fijn om nog eens ouderwetse service te ervaren! Het is jammer dat ik maar 5 sterren kan geven, want ze verdienen er veel meer.
Antwoord van WoefHoefshop
2024.09.22
Dank je wel, super lief! Ons limburgs promotieteam is fantastisch!!
Echt een top webshop voor alle rassen honden. super gevarieerde producten en echt ontzettend klant vriendelijk. Snelle reactie op email, tiktok en hun website zelf! Ik ga hier zeker vaker bestellen.
Antwoord van WoefHoefshop
2026.06.09
Dank je wel Ilse, wat fijn te horen. En nu maar hopen dat Post NL wat voorzichtiger met onze spullen omgaat!
Zo een lief pakketje gehad, brokjes besteld en een heerlijke traktatie erbij gekregen, daar hou ik van! Dat werd al geroken toen hij in de pakkettenbus lag. Lekker gesnoept en die doos in de garage blijft nu lekker ruiken voor onze Diesel! Haha
Snel geleverd volgens afspraak en nu lekker snoepen onderweg van beloningsbrokjes. Gewone voertjes maar net even wat lekkerder! Grandorf zalm. Nomnomnom
Fijne online experience, de woefhoefshop, zeker een aanrader!
Antwoord van WoefHoefshop
2026.06.04
Dank je wel Cindy voor je leuke en lieve review! We hopen dat Diesel lekker blijft genieten van al het lekkers!!
Odin mijn Golden Retriever is altijd erg blij, zodra de snackjes van de WoefHoef worden bezorgd. Ze hebben een snelle levering en zijn van hoge kwaliteit! Er zit ook altijd een leuk cadeautje bij, dus wij bestellen zeker nog eens vaker! ❤️😊
Antwoord van WoefHoefshop
2026.05.31
Die Odin is een grote bofhond!! Bedankjes voor je lieve review!🤩
Heel tevreden over Woefhoefshop!
Fijn assortiment met 100% natuurlijke snacks waar ik volledig op vertrouw voor mijn pup. Het contact is altijd vriendelijk, er wordt snel gereageerd en ik krijg goede adviezen. Ook delen ze op Instagram veel nuttige informatie en hebben ze regelmatig leuke acties.
Een betrouwbare webshop die ik zeker aanbeveel!
Antwoord van WoefHoefshop
2026.05.31
Super bedankt Megan. Hier worden we gelukkig van🥰🥰
Voor mijn trimsalon een bestelling geplaatst en ben echt bijzonder enthousiast!
De snacks zijn echt supergoed betaalbaar en hebben een perfecte kwaliteit. Vind het vooral belangrijk dat het allemaal echt goed voor je hond is en helemaal natuurlijk. Alle honden zijn er dol op! Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Antwoord van WoefHoefshop
2026.05.21
Dank je wel voor je review en heel leuk te horen dat iemand die ook met honden werkt tevreden is🌼🐶
Als onze Gers kon praten, stemde hij voor De Woefhoef! 🐾
Telkens als we de straat inrijden, begint het enthousiasme al. Hij vindt het erg leuk daar. Geweldige begeleiding, lekker spelen met vriendjes en altijd een warm welkom. Vijf dikke pootjes van Gers.
Antwoord van WoefHoefshop
2026.05.17
Dank je wel, super lief!! Gekke Gers♥️
Super tevreden over de Woefhoefshop! Ze helpen je heel goed en hebben een mega assortiment voor de hondjes. Ze geven het juiste advies en zijn erg vriendelijk! Alle producten zijn natuurlijke en veilige snacks. Echt een mega aanrader….
Antwoord van WoefHoefshop
2026.05.11
Wij zijn heel blij te horen dat jullie zo tevreden zijn. Daar doen we het voor!! Bedankt voor de super review!!