De Vegetarische Toko heeft ontzéttend lekker eten en het is dan ook elke keer een feest als we wat bestellen. Daarnaast is de eigenaar altijd heel vriendelijk. Zelfs mijn (normaliter op restaurant/bestelavonden vleesliefhebbende) partner is dol op het eten. Chapeau, ga zo door en ik hoop nog vaak van jullie eten te mogen genieten!
Reply from De Vegetarische Toko®️
Dankjewel, Jana, voor je hartverwarmende woorden! We zijn blij dat jullie genieten van het eten en waarderen jullie steun enorm. Het maakt ons extra trots om ook vleesliefhebbers tevreden te stellen. We kijken uit naar jullie volgende bestelling!