De Vegetarische Toko®️

De Vegetarische Toko®️ Reviews

Excellent rating
     
4.9 | 399 reviews
Trustindex Verified Company
De Vegetarische Toko®️

Reviews

Trustindex

4.9

| 399 total

372 pcs
19 pcs
4 pcs
2 pcs
2 pcs
Source filter
JM B (Jana)
JM B (Jana) 2026.03.29
     
De Vegetarische Toko heeft ontzéttend lekker eten en het is dan ook elke keer een feest als we wat bestellen. Daarnaast is de eigenaar altijd heel vriendelijk. Zelfs mijn (normaliter op restaurant/bestelavonden vleesliefhebbende) partner is dol op het eten. Chapeau, ga zo door en ik hoop nog vaak van jullie eten te mogen genieten!
Reply from De Vegetarische Toko®️
Dankjewel, Jana, voor je hartverwarmende woorden! We zijn blij dat jullie genieten van het eten en waarderen jullie steun enorm. Het maakt ons extra trots om ook vleesliefhebbers tevreden te stellen. We kijken uit naar jullie volgende bestelling!
Tess Renahan
Tess Renahan 2026.03.21
     
Delicious! Can build your own bowl with lots of yummy options. Took us straight back to Indonesia.
Stephanie Soemanta
Stephanie Soemanta 2026.03.17
     
De Vegetarische Toko heeft afgelopen weekend de hapjes-catering verzorgd bij een evenement in de Koninklijke Schouwburg. Fijne communicatie, top service en blije bezoekers!
Paul de Beus
Paul de Beus 2026.03.16
     
Ik ben geen vegetariër. Maar in de maaltijden van DVT miste ik totaal geen dierlijke producten! De smaak van elk gerecht is alsof er een engeltje op je tong piest. Gewoon super lekker! Ik hoop snel weer een gelegenheid te hebben om te genieten van de maaltijden van DVT; halen, bezorgen of catering!
Petivisti
Petivisti 2026.03.07
     
Wij hebben hier voor het laatst besteld afgelopen week, en kan je vertellen dat dit de beste afhaal indo is in Den Haag voor de vegetarier. Vriendelijk personeel. Ik vond de bami het allerlekkerst. Wij zullen zeker nog eens bestellen. Je krijgt heel veel saus erbij. Zelfgemaakt ook, echt geweldig.
Patrick
Patrick 2026.02.26
     
Delicious vegan Indonesian food. Friendliest service.
leo fredriksz
leo fredriksz 2026.02.19
     
Gisteren 18 februari 2026 voor het eerst gegeten bij de Vegetarische Toko. De dag van te voren gebeld en gevraagd of ik een tafeltje voor 2 personen kon reserveren. Ik kreeg te horen dat De Vegetarische Toko, een Catering en Afhaalrestaurant is, en niet ingericht om gasten te ontvangen. Je kan er wel zitten maar het eten zou dan uit een plastic bakje moeten. Het gesprek verliep zeer vriendelijk en we besloten om toch de volgende dag langs te gaan. Wat schetste onze verbazing. De eigenaar had na ons telefonisch gesprek, als een soort proef, toch besloten om borden en bestek aan te schaffen. Wij werden hartelijk ontvangen en na een menu keuze te hebben gemaakt, konden wij aanschuiven aan een beperkt aantal kleine tafeltjes. Over het eten kan ik kort zijn, dat was gewoon geweldig!!!!. Mijn tip: Bel even van te voren met de Toko en vraag of het mogelijk is daar te eten ( max 2-3 personen per tafel). Is het mogelijk ? dan kan je genieten van een heerlijke maaltijd ter plaatse. Leo Fredriksz
Reply from De Vegetarische Toko®️
Bedankt, Leo, voor je positieve woorden en nuttige tip voor toekomstige gasten! We zijn blij dat jullie genoten hebben van de maaltijd en de service. Hopelijk zien we jullie binnenkort weer!
Jinny Moe Soe Let
Jinny Moe Soe Let 2026.01.31
     
Catering voor een team van 20 mensen verzorgd door de vegetarische toko. Prettig contact vooraf, vriendelijke service en heerlijk eten. Dikke aanrader!
Reply from De Vegetarische Toko®️
Bedankt voor je positieve feedback! Geweldig om te horen dat het contact, de service, en het eten naar wens waren. We waarderen je aanbeveling erg!
J
J 2026.01.28
     
Best Indonesian in Town! 👌 If you’re vegan or vegetarian you should definitely try this restaurant! Great service, friendly staff and amazing food! Very authentic cuisine with a vegetarian twist, absolute favorite! 10/10⭐️
Reply from De Vegetarische Toko®️
Thank you so much, J! We're thrilled you enjoyed our authentic Indonesian cuisine and appreciated our vegan options. Your kind words mean a lot to us and we hope to welcome you again soon!
Sonja van Nieuwenhuizen
Sonja van Nieuwenhuizen 2026.01.12
     
Echt heerlijk en zoveel keuze. De pindasaus is echt top en lemper is echt mijn favoriet! De groente en vlees mixen zijn smaakbommen. Elke keer kan je weer iets anders lekkers kiezen. Leuk dat het gerund wordt door moeder en zoon. Afhalen of daar eten is allebei prima.
Reply from De Vegetarische Toko®️ 2026.01.25
Dank je wel, Sonja, voor je enthousiaste review! Wat fijn dat je zo kunt genieten van onze gerechten en de variatie. We waarderen het enorm dat je dit met ons deelt en zien je graag weer terug!
Paul Schumacher
Paul Schumacher 2025.12.31
     
Superb. Truly a one of a kind experience, we love Indo food and we eat vegan food and…how perfect is this? We had two “Rijsttafel for one” which was a lot of delicious food. A delightful young man at the counter. Ultra generous portions of re-imagined Indonesian staples: you won’t believe the rendang or coconut chicken. Go, enjoy, eat in or take away. This was the dining delight of 2025 for me.
Reply from De Vegetarische Toko®️
Thank you, Paul! We're thrilled you enjoyed our vegan Indonesian options and generous portions. Your kind words about our food and service mean a lot. We look forward to welcoming you again for another delightful experience!
Lisa Restell
Lisa Restell 2025.12.30
     
Onlangs een kerstbox gewonnen (Instagram restauplant winactie) van de vegetarische toko. Door omstandigheden kon ik op de ophaal dag niet naar Den Haag komen dit is toen super opgelost zodat ik het alsnog de volgende dag kon komen ophalen. Van tevoren wist ik niet goed wat ik kon verwachten omdat ik niet bekend ben met de Indonesische keuken maar wat was het heerlijk! Er was zoveel variatie en er was zeker genoeg om twee dagen van te eten. Ik kijk er nu al naar uit om de veganuary box te bestellen zodra deze op de website staan. Daarnaast vind ik het echt super dat, naast dat alles plantaardig is, alle allergieën heel duidelijk vermeld staan, per gerecht zelfs, op de website (bij de kerst box). Bedankt!
Reply from De Vegetarische Toko®️
Dank je wel, Lisa, voor je fijne review! Wat geweldig om te horen dat je genoten hebt van de kerstbox en de variatie in gerechten. We zien je graag terug!
Peter Corvers
Peter Corvers 2025.12.28
     
Zeer smaakvol en een uniek volledig vegetarisch aanbod dat ten minste (misschien zelfs wel lekkerder) zo lekker is als de gebruikelijke indische keuken met vlees! Daarnaast heeft deze zaak een hele persoonlijke en vriendelijke uitstraling. Al met al een must voor iedere liefhebber van de indische keuken!
Jan Hendrik Van Gilst
Jan Hendrik Van Gilst 2025.11.29
     
Reply from De Vegetarische Toko®️
Thank you, Jan, for your support! We're thrilled you had a positive experience. Let us know if there's anything we can assist you with in the future!
Ninchen Philodendron
Ninchen Philodendron 2025.11.28
     
Wir waren neugierig auf das Essen und haben uns einfach drei "Bestseller-Essen" zum Mitnehmen zusammenstellen lassen, ohne selbst eine Auswahl zu treffen. Wir wussten nur: uns wird sowieso alles schmecken! Es war perfekt und alle drei Personen waren glücklich. Wir kommen wieder!
Reply from De Vegetarische Toko®️ 2025.11.28
Vielen Dank, Ninchen, für dieses wundervolle Feedback! Es freut uns sehr, dass euch unsere Empfehlungen so gut geschmeckt haben. Wir freuen uns schon auf euren nächsten Besuch!

Skyrocket Your Sales with Customer Reviews. No coding required.

Create a Free Account