Hey,
Jeg har været udfordret med mange smerter forskellige steder i kroppen pga. overbelastning og skader gennem mange år.
Ole har til UG+ hjulpet mig af med mange af mine smerter. Bare 1 til 3 behandlinger, og man er glad videre😊
Ole er meget passioneret omkring sit fag, lytter til klienten, tilpasser behandlingen alt efter problematikken og kommer med feedback til evt. næste step.
Her føler man sig altid velkommen, hørt og set.
Mine bedste anbefalinger!
Svar fra Ole Juuls Muskelterapi
2026.06.04
Tusind tak for de rosende ord Susanne🙄