Afgelopen 23 februari had ik een haartransplantatie laten doen, ik was een beetje gespannen maar dankzij het lieve personeel van gold city ging alles vlekkenloos en Super vakkundig, ze weten echt wat ze doen. Dus lieve allemaal super bedankt voor alles geen 5 sterren maar 10 sterren, voor een ieder die het wil ondergaan laat het zeker hier doen. Mvg wienoodj
Gisteren een haartransplantatie ondergaan. Net terug van de eerste controle en wasbeurt. Ik ben bij 3 verschillende klinieken geweest in mijn orientatie. Deze was niet de goedkoopste, maar hier had ik wel het beste gevoel bij. Tot nu toe zeker geen spijt van mijn keuze. Heel vriendelijk, behulpzaam en schoon. Dat heb ik in een andere kliniek wel anders gezien tijdens het orienteren. Ook de behandeling viel mij 100% mee. Alleen de prikjes voor de verdoving waren beetje vervelend. Ik zou deze kliniek iedereen aanbevelen.
Naar lang overwegen toch besloten om een transplantatie te doen. Na wat informatie te hebben ontvangen van meerdere klinieken bij gold city terecht gekomen. M’n eerste bedenkingen waren eigenlijk maar zozo. Toen ik eenmaal op locatie was en geholpen ben was het in een woord supper de eerste spuitjes ff tandjes op elkaar maar dan is het ook mee gezecht. Verder pijnloos en fantastisch geholpen en ik zal gold city zeker aanraden
Er kwam een aantal haartransplantatie-klinieken voorbij en Gold City Hair sprak mij direct aan. Ging de reviews lezen en die waren positief, dus de keus was gauw gemaakt.
Op 17 februari heb ik een haartransplantatie ondergaan bij Gold City Hair. Vanaf het eerste moment werd ik vriendelijk ontvangen door de gastvrouw.
Alles is duidelijk en rustig met mij doorgenomen, wat mij veel vertrouwen gaf.
Ook de rest van de dag verliep professioneel en prettig.
Momenteel zit ik in het herstelproces en ik verwacht een mooi resultaat.
Kortom, ik raad Gold City Hair zeker aan. Het was voor mij echt een hele fijne ervaring.
Groetjes Hamza uit Gorinchem!
Ik heb hier een haartransplantatie laten doen en ben super tevreden over mijn ervaring. Ik ben heel goed geholpen door Büşra en Yağmur, en natuurlijk ook door de rest van het team. Iedereen was vriendelijk, professioneel en stelde mij echt op mijn gemak.
Alles werd duidelijk uitgelegd en ik voelde mij tijdens de hele behandeling in goede handen. Echt een aanrader!
Topkliniek en zeer nette locatie. Heb inmiddels een FUE transplantatie, een paar wasbeurten en een nieuwe laserbehandeling gehad.
Je wordt van A tot Z meegenomen in de uitleg over alle zaken en ze denken ook met je mee over wat te realiseren is. De service en bereikbaarheid van de medewerkers is ook top geregeld.
Het enige wat ik jammer vind, is dat ik niet eerder een afspraak bij ze heb geboekt.
Vakkundig te woord gestaan en een heldere offerte ontvangen. In oktober de behandeling ondergaan. Supergoede behandeling. Geen klachten
Antwoord van Gold City
Dank je wel. Indien nog vragen, je weet ons te vinden.