Finding this place has been the biggest game changer for my recovery. For the first time in my training I faced serious pain in my hip and was scared that I’d done some permanent damage. After a couple of months of treatments here I am good as new. What I thought was going to be a lifetime of nursing has quickly become a thing of the past. Damon has been amazing to work with, really thorough and knowledgeable. Their owner JD has abundant knowledge and advice I also found really helpful. Overall the team here are all lovely and the vibe in there is great. Highly recommend anyone struggling with any injury or pain to put your trust in these guys!
Have had nothing but an amazing experiance at dynamic therapy i regularly see Damon and I Feel completly comfortable and my body is feeling amazing. I have only had a few sessions and I have so much more movement in my body and barely any pain anymore
I highly recommend the whole team at dynamic therapy and so glad I found them
Only cares about money
Reply from Dynamic Therapy
2026.01.19
Hi Lee,
We’re so sorry that you see us that way.
Just to clarify a few points:
- Our first session is always FREE, for anyone who hasn’t been to the clinic before.
- You signed up to our membership program - which is much cheaper than our standard session.
- Our minimum membership term is 6 months, in which you signed the contract knowing that information.
- You had a change of mind on the 30th of December and wanted to cancel, in the same month that you signed up, and when we were out of office.
- In New Years Spirit, I decided to cancel your subscription early, with no penalty fees.
- You asked for a refund, and I mentioned that we don’t do refunds, as it's not in our policy.
Again, I'm sorry that you see us that way.
We’re so sorry that you see us that way.
Just to clarify a few points:
- Our first session is always FREE, for anyone who hasn’t been to the clinic before.
- You signed up to our membership program - which is much cheaper than our standard session.
- Our minimum membership term is 6 months, in which you signed the contract knowing that information.
- You had a change of mind on the 30th of December and wanted to cancel, in the same month that you signed up, and when we were out of office.
- In New Years Spirit, I decided to cancel your subscription early, with no penalty fees.
- You asked for a refund, and I mentioned that we don’t do refunds, as it's not in our policy.
Again, I'm sorry that you see us that way.
JD is great. I came to him with bursitis of my right shoulder after getting hopeless with physio. Raising arm and reaching for something above me was extremely painful. Moving my arm behind my back was blocked by pain. Physio had made things even worse. JD used massage, acupuncture and exercises, all of these showed noticeable results. He loves what he does and I suppose his other colleagues are no worse. Highly recommended.
Reply from Dynamic Therapy
2026.01.08
Thank you for the kind words Daria! I hope you're well! :)