Onverzettelijke kapitein verpest ervaring.
Wij wilden een gezellige rondvaart maken om de verjaardag van onze oma te vieren. Door verkeersdrukte kwamen we een paar minuten later aan, maar de boot was al vertrokken. De kapitein bleek absoluut niet bereid om even te wachten. Het voelde echt teleurstellend, want een kleine vertraging had makkelijk opgelost kunnen worden door eerder om te draaien. Erg jammer hoe het is verlopen.
Datum ervaring: 30 May, 2026
Datum ervaring: 30 May, 2026
Leuke sfeer, maar gemiddeld
De rondvaart was op zich leuk, maar het viel niet echt op. Alles duurde langer dan nodig, zoals het serveren van koffie en drankjes in kleine glazen. Het eten was eenvoudig, met standaard broodjes en salade die niet ve
Zelf gemaakt was. De sfeer aan boord was gezellig, maar de microfoon was slecht verstaanbaar en het personeel weinig zichtbaar. Het voldeed aan de basis, maar het was niet bijzonder genoeg om nog eens te doen.
Datum ervaring: 17 May, 2026
Datum ervaring: 17 May, 2026