Rondvaart Wiljo

Rondvaart Wiljo Recensies

Goede beoordeling
     
4.3 | 322 Recensies
Trustindex Geverifieerd Bedrijf
Rondvaart Wiljo
Schrijf een recensie

Recensies

Trustindex

4.3

| 322 totaal

175 stuks
110 stuks
16 stuks
5 stuks
16 stuks
Bron filter
Nico Nooren
Nico Nooren 2026.05.31
     
Leuke vaartocht met een goed verzorgde lunch en een gezellige kapitein.
Herman de Jonge
Herman de Jonge 2026.05.30
     
Prima georganiseerd. Buffet was prima.
Niek-Jan Vink
Niek-Jan Vink 2026.05.30
     
Onverzettelijke kapitein verpest ervaring. Wij wilden een gezellige rondvaart maken om de verjaardag van onze oma te vieren. Door verkeersdrukte kwamen we een paar minuten later aan, maar de boot was al vertrokken. De kapitein bleek absoluut niet bereid om even te wachten. Het voelde echt teleurstellend, want een kleine vertraging had makkelijk opgelost kunnen worden door eerder om te draaien. Erg jammer hoe het is verlopen.
Datum ervaring: 30 May, 2026
Will geudens
Will geudens 2026.05.29
     
Super mooie tocht, met een heerlijke lunch. Een echte aanrader!!
b jansen
b jansen 2026.05.26
     
We hebben tweede Pinksterdag genoten van de vaartocht biesbosch ...het was niet druk op de boot (20 personen) dus iedereen kon kiezen zon of schaduw...of lekker afwisselend
JanenElly dirks
JanenElly dirks 2026.05.26
     
Prachtige toer met een perfecte lunch. Al een paar keer met Wiljo wezen varen. Fijn personeel, niets is te veel gevraagd. Jammer dat buiten zitten ivm de hitte niet gezond was, een paar schaduwdoeken zou fijn geweest zijn. Je kunt alleen in de bare zon zitten. Verder een aanrader. 🌞👍
Aad Koole
Aad Koole 2026.05.25
     
Prachtige vaartocht, met leuk commentaar wat je onderweg tegenkomt!
Vermeer
Vermeer 2026.05.17
     
Leuke sfeer, maar gemiddeld De rondvaart was op zich leuk, maar het viel niet echt op. Alles duurde langer dan nodig, zoals het serveren van koffie en drankjes in kleine glazen. Het eten was eenvoudig, met standaard broodjes en salade die niet ve Zelf gemaakt was. De sfeer aan boord was gezellig, maar de microfoon was slecht verstaanbaar en het personeel weinig zichtbaar. Het voldeed aan de basis, maar het was niet bijzonder genoeg om nog eens te doen.
Datum ervaring: 17 May, 2026
Maria van Dooren
Maria van Dooren 2026.05.16
     
Mooie rondvaart op een heerlijke boot met fijne mensen voor de verzorging en een fijne kapitein die heerlijk kon vertellen.
Rik Kraaij
Rik Kraaij 2026.05.15
     
De medewerkers en kapitein waren heel vriendelijk tegen ons zoontje met autisme. Verder heel fijn dat er rekening is gehouden met zijn beperking, mooi rustig plekje , luidspreker bij tafeltje uitgedaan speciaal. Dat hebben we heel erg gewaardeerd! Bedankt!
Charles van Oijen
Charles van Oijen 2026.05.09
     
Was een hele leuke rondvaart. Alleen jammer dat de microfoon het niet deed zodat de kapitein zijn verhaaltje onderweg niet kon doen.
Elise Buiting
Elise Buiting 2026.05.07
     
Leuke rondtocht vanuit Heusden. Heusden is een prachtig plaatsje.
Wilbert Daamen
Wilbert Daamen 2026.04.23
     
Gezellige rondvaart met paaslunch,vriendelijke en behulpzame gastvrouw mooie vaarroute.
Diana Cornelissen
Diana Cornelissen 2026.04.23
     
Wij waren met een groep van 24 mensen (jonge mensen met dementie). Zij hebben enorm genoten, het eten was fantastisch en in overvloed. We mochten zelfs in de kajuit bij de kapitein meekijken. Kortom een geweldige ervaring een echte aanrader.

Verhoog je verkoop met klantbeoordelingen. Geen code nodig.

Maak een gratis account aan