Usel kundservice
Usel kundservice. De sålde en vara till mig som inte fanns i lager, och jag har nu väntat i över 40 dagar på leverans samtidigt som de helt enkelt bara säger att jag måste vänta. Jag köpte varan den 7 maj, betalade direkt, och fram till i dag den 14 juni har jag inte fått absolut någon som helst återkoppling gällande leveransen. Helt oacceptabelt!
Datum för erfarenhet: 05 May, 2026
Datum för erfarenhet: 05 May, 2026