Blue Haven Pools & Spas

www.bluehaven.com/jackson-ms-swimming-pool-builder

Blue Haven Pools & Spas التقييمات

تصنيف جيد
4.3
46 من المراجعات تم التحقق
Blue Haven Pools & Spas
%title%

%offer%

التقييمات ( 46 ) 4.3

Moshe Weber
Moshe Weber
2024.03.07
Horrible experience!!! I called to get an estimate in November of 2023 , Kale from Blue Haven came down to my property. Looked at everything. Took him about 2 months to send over a proposal which I signed and approved same day. Was told that the payment and scheduling department would reach out to me regarding payment. Well, they never called and when I kept calling no one every answered the phones I’ve sent multiple emails requesting and update and finally one day got a call from the manager by the name of Mr Chance, who said that my job is not approved due to being a commercial property and also said that his boss will reach out to me in about a day or so to possibly approve it Well, guess what. The boss never called I’m furious that when Mr. kale came to quote my job he did not mention anything about BHP not doing commercial pools, he just wasted 3 months of my time What a disgrace to run a company like this So unprofessional and unethical
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2024.03.29
Moshe, we are very sorry that we could not suit your needs. We hope you have success in finding someone else to help you with your project.
Michael Randall
Michael Randall
2024.01.16
Had a spa issue after construction, Julia and David were amazing with our warranty and had us resolved quickly and it is beautiful. Great Spa and Pool!!
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2024.01.16
We're happy that Julia, David, and our warranty team were able to quickly resolve the issue you had with your spa and make things right. Many of our customers share how helpful Julia and our entire warranty team is when they need help. We're glad you had that same experience and will share this with Julia, David, and their team and will share your review with them. Thank you for taking the time to share your experience with us. We hope you enjoy your new pool and spa for many years to come!
Monna Burns
Monna Burns
2023.12.26
إيجابي
الاحترافية
الجودة
We had a pool built in 2021 and started having pump and light issues last month. Joshua and Julia were both very professional and responsive in helping us. The pool is still under warranty and they made sure everything was fixed (which included new computer board) at no cost to us.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.12.26
We're happy to hear that Joshua and Julia were quick to help you and make sure everything was fixed. The reason we have an in-house warranty team is to make sure that our customers get this type of quick service and help in case anything happens. Thank you for taking the time to share your experience, Monna. We'll share this with Joshua and Julia. We're glad everything is fixed and you will enjoy your pool for many years to come!
Vibha Vig
Vibha Vig
2023.12.04
Very poor customer service. Very unprofessional staff. No one ever listens to the customer. Once you have signed the contract and paid the signing amount, the ball is in their court. Our project has been dragged out 4 months and there is still no resolution to our issues! Will never recommend them and never do business with them again. They did not even send the credit amount that was owed back to us. Very poor and painful experience..
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.12.18
Thank you for contacting us, so we could help fix the issues you were experiencing. Our warranty department looked into this to understand the equipment issues you were experiencing and how we could help you. We contacted the equipment manufacturer and asked their representative to join our technician when they visited your home. When our technician and the equipment representative visited your property on December 4, they were able to identify the issues with programming and automation for your pool and fixed those issues. Your pool is currently running, since that visit. If there are any additional issues or anything else we can do to assist you, please contact our General Manager, Chance Hinton directly at: chinton@bluehaven.com
Paul Richards
Paul Richards
2023.11.07
Our pool is now 2 years old. Actual pool has had no issues. Electronics including keypad have required several follow ups and replacement parts. Now we are having more issues with electronics and can not get anyone from Blue Haven to return calls or emails. UPDATE: Blue Haven reached out by email and sent a service tech to inspect the electronics. Tech replaced the Hayward board and updated software. This did not correct the issue. Follow up visit determined that the salt cell was bad and technician replaced it. Issues have been resolved.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.10.30
Mr Richards, thank you for contacting us, so we could help fix the issues you've experienced with your pool's electronics. Our technician visited your property on Friday, October 27 and swapped out your circuit board and updated your software. The same technician will be coming back to your property on Tuesday, October 31 to check if everything is working properly and if any other updates or replacement needs to be made. If there are any issues or if you would like to speak directly with the head of our warranty team, please email us anytime at: warranty.potg@bluehaven.com
Marsha Burton
Marsha Burton
2023.09.12
Blue Haven Pools & Spas built our fabulous pool two years ago. Mississippi temperatures allows us to enjoy our pool year-round. It's an extension of our home now. We gather around the pool with morning coffee and enjoy the tranquility of the water feature. Words cannot express how much we love our custom pool and our gratitude to Blue Have for building this work of art! Jeff & Marsha Burton, Bentonia, MS
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.09.15
Thank you, Jeff & Marsha! We're extremely happy to hear you love the pool we built for you two years ago, especially that you've made your pool part of your morning routine. We hope you enjoy your pool for many years to come.
Doug n Daina Cowart
Doug n Daina Cowart
2023.09.07
إيجابي
الاحترافية
Punctuality
الإستجابة
Would like to thank Julia Neville at Blue Haven Pools for a quick and most professional response to our Bluehaven pool warranty issue. Has been a professional and quaility experience from start to finish. Love our pool. Would highly recommend this team. Thanks again.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.09.08
Thank you very much!! We appreciate you taking the time to send this. This is great! Enjoy your pool!!!
J Justus
J Justus
2023.07.25
Rating updated. Blue Haven made the situation right. The new crew went the extra mile to ensure the situation was made right.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.09.07
THANKS SO MUCH!!!! We appreciate this!
Matt Carlisle
Matt Carlisle
2023.07.13
إيجابي
الاحترافية
Punctuality
الجودة
الإستجابة
القيمة
We love our Blue Haven pool! Our pool was finished on time as promised..We received communication throughout the process on the timeline.. Everything came out just like we dreamed! Josh Hopkinson and his entire Blue Haven team are Amazing! They really made sure we were satisfied with everything! Excellent Customer Service!
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.07.13
Hey, THANKS!!! This means a lot.
Stephene McCullough
Stephene McCullough
2023.05.04
We chose BlueHaven pools to install our inground pool due to the great reviews! Dig day began April 27th/28th, but prior to digging a layout is drawn in place of the pool. According to the 3D image and outline, the outline was smaller than expected. We actually needed 5 extra feet added on the outline to give us a nice size pool to the cost of $75,000! We was happy with the outline and Kale was very patient and acted fast on our request! Once the digging began, large pieces of concrete was found and Ryan, project manager gave us the bad news of an additional expense of $2000 for gravel (seems like a lot for gravel, but we trust our project manager-Ryan) to replace the concrete from a prior inground pool (previous homeowners busted up the pool and left the concrete at the bottom of the 12ft pool). Our pool is 5ft that we are installing…initially, we wanted the tile jets and fire bowl, but ended up sacrificing those items for the extra 5ft of width on the pool. We are in the 2nd week of the install and praying no other costs are necessary (fingers-crossed). We can’t wait until completion! Pictures and the end experience with BlueHaven (Madison MS) will be updated. A few of our neighbors are waiting for final results to move forward with BlueHaven installing their pool too! To be continued…..
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.05.10
We look forward to working through this together and we look forward to the end product! Thanks
Trey Mcpherson
Trey Mcpherson
2023.03.26
Dan horn had quick response time and turned our project around for us.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.03.26
Thanks so much!!!
Josie Hydrick
Josie Hydrick
2023.02.22
إيجابي
الاحترافية
الإستجابة
القيمة
I had a ridiculously hard start with the prior project manager. The project started very quickly and then stalled out. After a few months of delays, I reached out to management and got a call from Dan within 20 mins. Dan has been so helpful in getting this project finished. He listened to me blast off about the terrible experience we have had. Dan took it to heart and has let us know everything that is going on minute by minute. He inherited a mess and has quickly resolved all of our issues. Also, can’t leave Kaylie out! She has been so patient and has done everything in her power to keep things lined up. Can’t wait for this to finally be finished!!!
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.02.22
Awesome, Thanks so much!!
Hanh Hobbs
Hanh Hobbs
2023.02.07
إيجابي
الاحترافية
Punctuality
الجودة
الإستجابة
القيمة
From start to finish, everything went smoothly. The project manager communicated very well with us on each step of the process, what the next step would be and when another crew would come out. We were up to date every step of the way. Everyone that we came in contact with was great, but David Carlson with warranty is amazing!! Easy to get in touch with, very responsive, great teacher for pool school, very patient with a new pool user like me, and will quickly resolve whatever problem you are having with your pool! We love love love our pool and we recommend Blue Haven to everyone who asks!
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.02.07
Thanks so much!!!
Jesus Aleman
Jesus Aleman
2023.01.24
Very pleased with our pool. Big Thanks to Mrs Erin Johnson for her help in getting us to the finish line. Mr. David has been a tremendous help with all of his knowledge. Mr. Cale was there at the very beginning and always responded to any questions or concerns even if it wasn’t his department.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.01.24
Thanks so much!!!
Brett Hayes
Brett Hayes
2022.12.30
حرج
Punctuality
الجودة
الإستجابة
القيمة
Our pool was started in July and now it is almost January and our pool is not complete. Before signing off on the pool being “complete,” we had already noticed that our spa was leaking. We built a huge expensive pool with a spill over hot tub to now have a patch job through warranty repairs. The service was great until we had leaking issues then they told us that we only needed to contact through warranty. We had a local friend use the same company and tell us they were not pleased with the service but decided to give them a chance anyways. We would not make the same mistake if we had to do it again.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2023.03.14
Please email me jhopkinson@bluehaven.com so we can ensure that all items have been taken care of and resolved. Thanks
Brent Johnston
Brent Johnston
2022.12.18
إيجابي
الاحترافية
Josh Hopkinson and his team at Blue Haven Pools and Spas are consummate professionals. The communication flow and follow up by Jon on our project progress was superb. And Dan always went the extra mile to ensure we were happy with the work. We are grateful to Blue Haven and their crew for their expertise and craftsmanship. The result is that we have a beautiful pool and spa, which our family will enjoy for years to come.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2022.12.18
Thanks Brent. I really appreciate this.
Laura Beth Bailey
Laura Beth Bailey
2022.12.09
إيجابي
الجودة
Dan is great! He has went above and beyond to help us build the perfect pool for our family.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2022.12.09
Thanks so much!!
Joey Smith
Joey Smith
2022.11.30
The pool was a slow start and is still yet to be completed however, Dan Horn stepped in as our new project manager and we are making great strides in seeing a completed project. Dan has been very responsive and has been diligent in keeping the project moving forward. I will post pictures and will give a final Blue Haven review upon completion of the job.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2022.11.30
Thanks so much!!!
Mitchell Crawford
Mitchell Crawford
2022.11.24
إيجابي
الاحترافية
الإستجابة
Dan was professional and very responsive when needing some problems fixed with our pool. We couldn't be more pleased with him.
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2021.12.13
Thank you very much!! We appreciate that!
M S
M S
2022.10.19
إيجابي
الاحترافية
Punctuality
الجودة
الإستجابة
القيمة
Erin and kale , they were amazing and patient we had problems with our hoa , but Erin and kale helped us through out the entire process, as if we were family they were great and I would highly recommend!!!! Thank you all
الرد من Blue Haven Pools & Spas 2022.10.19
Thank you very much!!!