שירות מדהים! עינת יצאה מגדרה לעזור למוצרים להגיע אלי (אפילו שנזכרתי בדקה התשעים וזה היה על גבול הלא אפשרי). רכשתי כמתנה כוס וצלחת מקסימים ;-)
ממליצה בחום ואין לי ספק שעוד אצטרך אותה בעתיד ;-)
זאת ביקורת פיקטיבית, בריונית ולא חוקית, של אדם שמעולם לא צרך שירותים של אצ'מבה או יצר איתי קשר, מתוך נקמנות נגד הקיבוץ.
זו עילה לתביעה בגין הטרדה, הוצאת דיבה ופגיעה בפרנסה.
אני במקומך הייתי מסירה את זה ויפה שעה אחת קודם.
Dalit Duek2023.01.03
כיף להשתמש בלוח שנה מאוייר של כלבים עם סיייי והומור של אצ׳אמבה❣️
זה אחר וזה מדליק והשירות כלבבי 🐶