Τώρα, χίλια συγνωμη που το γράφω αλλα η εταιρεια με λίγα λόγια ειναι ,τι είπε η Χιονάτη οταν ειδε τα στρουμφάκια, τεντοπανο 3 ετών με ισχύ εγγύησης πενταετίας σκιστηκε κ κατόπιν αναφοράς κ στο καταστημα που αγοράστηκαν αλλα κ στην εταιρεία δεν το αντικατέστησαν . Απο τα χέρια τους περνάνε εκατομμύρια..τι αξία εχει μια τεντα...ντροπή.
Είναι από τις καλύτερες εταιρείες στο χώρο της τεντας με τέλειες εγκατάστασης με τέλεια μηχανήματα και με άριστα προϊόντα αξίζει ένα μεγάλο μπράβο