thesaltsuite Delray Beach

thesaltsuite.com

thesaltsuite Delray Beach Reviews

Excellent rating
4.8
163 reviews Verified
thesaltsuite Delray Beach
%title%

%offer%

Reviews ( 163 ) 4.8

Suzette Tapp
Suzette Tapp
2024.05.15
I had 2 treatment and already sleeping better and allergies have improved. Donesha is very pleasant and excellent service. Looking forward to optimum health, looking and feeling great 👍 😊
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.11.03
Suzette, Thank you so much for sharing your wonderful experience with us! We're absolutely thrilled to hear that you've seen such positive changes in your sleep and allergy symptoms after just two treatments. It's feedback like yours that fuels our passion for providing a serene and healing environment here at The Salt Suite. Donesha is indeed a gem in our team, and we're delighted to know that her service exceeded your expectations. We'll be sure to pass along your kind words to her — they will surely make her day! Your journey towards optimum health is our journey too, and we're excited to be a part of it. We can't wait to witness the continued improvements in your well-being. Remember, we're here to support you every step of the way, so don't hesitate to reach out if there's anything more we can do to enhance your experience. Looking forward to seeing you again soon and helping you feel your absolute best! Stay well and Breathe Easy™, The Salt Suite Team
Cindy Walls
Cindy Walls
2024.03.19
My sisters and I decided to try something new and we ended up at the Salt Suite. The young man at the front desk was very helpful in getting us set up and going. Being our 1st time, we really appreciated his guidance. It was so relaxing and refreshing!
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2024.03.19
Cindy, I wanted to express our sincerest gratitude for your glowing 5-star review of The Salt Suite! Your feedback means the world to us, and we're thrilled to hear about your positive experience with us. We're delighted that you and your sisters chose to try something new with us, and we're thrilled to hear that our team member at the front desk provided helpful guidance to ensure your first visit was enjoyable. Creating a relaxing and refreshing experience for our guests is our top priority, and we're glad to know that we succeeded in doing so during your visit. Thank you for choosing The Salt Suite, and for taking the time to share your experience with us. We truly appreciate your support, and we look forward to welcoming you back for more rejuvenating sessions in the future!
Travis and Stacey
Travis and Stacey
2024.02.24
Good experience and something to do with my 3 year old. It was worth a try and only because of a first time offer. The guy on reception was lovely. It is over priced to charge $45 for the parent and $45 to do a 45min kid session. I wouldn’t do it again for that reason.
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2024.02.24
Travis and Stacey, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you had a good experience at The Salt Suite and that it provided a unique activity for you and your 3-year-old. We understand your concern regarding the pricing of our salt therapy sessions. At The Salt Suite, we aim to provide a relaxing and beneficial experience for our clients, which includes sessions for both adults and children. Our pricing reflects the costs associated with maintaining our facilities and providing high-quality salt therapy treatments. We do offer membership options for those who participate in salt therapy regularly, starting at $149 for unlimited monthly visits. This can be a more cost-effective solution for families who plan to visit frequently. We appreciate your feedback and take it into consideration as we strive to improve our services and offerings. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. We value your input and hope to have the opportunity to serve you again in the future.
Kayla Gomez
Kayla Gomez
2024.02.12
Don was amazing and gave us great information! It was very relaxing and a comfortable place to go!
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2024.02.12
Kayla, thank you so much for your fantastic 5-star review! We're thrilled to hear that your experience at The Salt Suite was amazing and that you found it to be relaxing and comfortable. Providing a tranquil and rejuvenating environment for our clients is one of our top priorities, and we're delighted that you enjoyed your time with us. We're also glad to hear that Jon provided you with great information during your visit. Our team members strive to offer personalized and informative sessions to ensure that every client gets the most out of their salt therapy experience. Your kind words mean the world to us, and we're grateful for your support. If you ever have any questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to The Salt Suite soon!
Josh Eidenberg
Josh Eidenberg
2024.02.05
As someone who has frequented The Salt Suite for quite some time, it’s with a heavy heart that I write this review. For years, this place has been a sanctuary for me, offering not just exceptional salt therapy sessions but also a warm, welcoming environment. The staff were more than just employees; they were like friends, genuinely caring about each client’s wellbeing and experience. Unfortunately, my recent visit has left me disheartened. There’s been a noticeable change in the atmosphere, primarily due to the introduction of new staff members. Where there was once warmth and a sense of community, there’s now a cold, transactional feel. The new staff, unlike their predecessors, seem indifferent to client needs and concerns. Their approach comes off as rude and unhelpful, a stark contrast to the nurturing environment I had come to know and love. The impact of this shift goes beyond just the ambiance. It’s affected the overall quality of the experience, making sessions feel rushed and impersonal. This change is especially jarring for someone like me, who has had nothing but positive experiences in the past. It’s sad to say, but the essence of what made The Salt Suite a special place seems to have diminished. While I understand that staff changes are a part of any business, the manner in which these new individuals conduct themselves is not reflective of the high standards The Salt Suite once upheld. It’s a reminder that the people make the place, and without the original staff’s warmth and dedication, it just isn’t the same. I sincerely hope this feedback is taken as constructive criticism, with the aim of improving the current state of affairs. The Salt Suite has the potential to return to its former glory, but it requires a staff that embodies the values and spirit of the place. Until then, I find myself reminiscing about the old days and reconsidering my patronage.
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2024.02.05
Dear Brianna and Josh, First and foremost, thank you for taking the time to share your candid feedback with us. As long-standing patrons of The Salt Suite, your insights are invaluable, and it's with a heavy heart that we learn of your recent disappointing experience. We want to extend our sincerest apologies for the change in atmosphere and service that you've encountered. The sense of warmth, community, and genuine care from our staff has always been at the core of The Salt Suite experience, and it's disheartening to hear that we fell short of these expectations during your last visit. We have taken your feedback seriously and have already reached out to you, Brianna, in hopes of connecting directly to better understand your concerns and discuss how we can make amends. Ensuring that our clients feel valued and comfortable is our utmost priority, and we are committed to rectifying any situation that detracts from this. Please know that we are actively addressing your observations with our new staff members, emphasizing the importance of maintaining the nurturing and client-focused environment that The Salt Suite is known for. We understand that the essence of our sanctuary lies in the people who represent it, and we are dedicated to upholding the high standards that have defined us over the years. We truly hope to have the opportunity to restore your faith in The Salt Suite and to welcome you back into the warm, caring atmosphere you've cherished. Your continued patronage and happiness are very important to us, and we are eager to do whatever it takes to ensure your next visit reflects the quality and service you've come to expect. Thank you again for your feedback. We look forward to the opportunity to speak with you soon and to making things right. Warmest regards, The Team at The Salt Suite
Remy Kissler
Remy Kissler
2024.01.18
The experience was so amazing, and was very relaxing. It really really helped me. Very nice caring workers there as well!
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2024.01.19
Thank you for the kind review we happy that you experienced the true benefit's of salt therapy we look forward on seeing again.
Geri
Geri
2024.01.16
The woman at the desk was kind and courteous, very friendly, clean atmosphere….. I always enjoy my visits & love bringing my grands😊
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2024.01.17
Geri, thank you so much for your wonderful 5-star review! We are delighted to hear about your positive experiences at The Salt Suite, and it's heartening to know that our staff, especially the front desk team, have consistently made your visits enjoyable. Our team strives to create a welcoming, clean, and friendly atmosphere for all our guests, and your acknowledgment of these efforts is greatly appreciated. It's especially wonderful to hear that you enjoy bringing your grandchildren along. We love seeing families benefit from our salt therapy sessions together. Your continued support and satisfaction are very important to us. We look forward to welcoming you and your grandchildren back for many more relaxing and healthful visits.
George Eddis
George Eddis
2023.12.26
Great experience! Don is the best, thank you!
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.12.27
George, thank you so much for your 5-star review and kind words! We're thrilled to hear you had a great experience with us at The Salt Suite Delray. It's wonderful to know that Don made a lasting impression on you. We're proud to have him on our team, and your shout-out is a testament to his dedication and hard work. We'll be sure to pass along your compliments to him – it will definitely make his day! Our goal is always to provide a comfortable and beneficial experience for all our clients, and feedback like yours encourages us to continue doing just that. If there's anything else we can do to make your future visits even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon for another serene and healthful visit at The Salt Suite Delray.
kim lolloyd
kim lolloyd
2023.12.08
Highly recommend. Don was friendly and knowledgeable about the health benefits and I feel it really helped my copd. I will definitely be back.
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.12.08
Dear Kim, Thank you so much for your glowing five-star review! We're thrilled to hear that you had a positive experience at The Salt Suite Delray and found our staff, especially Don, to be friendly and informative. It's particularly rewarding to know that our services have contributed positively to your COPD management. Your health and well-being are our top priorities, and we're delighted that you've felt the benefits. We look forward to welcoming you back soon for another relaxing and healthful visit. Your recommendation means the world to us, and we're grateful for your support!
Sharon Dildy
Sharon Dildy
2023.09.03
Great atmosphere, and the clerk/hostess was very informative.
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.09.04
Thank you for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear you enjoyed the atmosphere and found our team to be knowledgeable. It's our aim to ensure our guests feel informed and welcomed. We hope to see you again soon!
Brian Ritter
Brian Ritter
2023.09.03
It's a great experience. The salt is really helpful for my sinus issues, the rooms are very tranquil and comfortable, and the staff is always welcoming and wonderful.
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.09.04
Thank you so much for your kind review, Brian! We're thrilled to hear that our salt therapy has been beneficial for your sinus issues. It's always our goal to provide a serene and comfortable environment for our guests. We appreciate your recognition of our dedicated staff. We look forward to welcoming you back soon. Stay well and take care!
Lauren Woods
Lauren Woods
2023.08.29
Always great customer service! A little extra goes along ways! Only go to this location!
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.08.29
Thank you for your review Lauren! We love having you visit The Salt Suite Delray!
Lani Terry
Lani Terry
2023.08.16
This place is a rip off. I tried to take my daughter to the kids room. Donesha, the manager told me it would be $45 for her AND $45 for me to sit there to watch my daughter. So that it would be $90 for my daughter to sit in the kids room for 45 mins. I have been coming here since the opened, 10 years ago & never had to pay for myself to watch my child in the kids room. I asked if my daughter can go in the kids room herself and she told me no. So basically she was forcing me to pay $90 for the 45 min session. Apparently they are under new ownership. I called the salt suite - boca location. They do not charge the adult to sit in the kids room to supervise their child. As they shouldn’t. Then the lady got rude with me saying “everyone else pays it who comes here” and that she has “a lady who came 500 times last year & you’ve only been here 30 times”. Not sure what that even has to do with me but that’s really rude to compare customers. Each person is individual with an individual situation. And coming 30 times is better than none, right? Then I notice a sign posted on the kids room door! That reads “Valentines special. 1 salt therapy session for 2 people. $60” so I said ok I’ll get that special then. And she said “oh that’s only for the adult room”. I said the sign is posted on the kids room door! And it doesn’t say adults only, it literally says 1 session for 2 people. I took pictures of the sign and it posted on the kids room door. And she rudely says “I’ll change the sign right now”. This place is rude and a rip off! DO NOT COME HERE. Go to the boca one! They are reasonable. The new owners here are obviously greedy & unreasonable. I don’t have a problem paying but why would I pay for myself when the session is for my child but yet she isn’t allowed to be in the room herself. Eventually she let me pay the $60 because I took pictures of the sign on the kids room! I only paid because my daughter was already there & ready to go in. For $60 they don’t even have tissues inside the room!!! Then Donesha comes into the room before our session ends to tell us to clean up all the toys! I have always cleaned up after myself. I don’t need to be told! And for a $90 price tag- you should keep the place tidy! Very rude!!!! Again, I don’t mind paying as I paid the $60 but to pay $90 for my child to sit for 45 mins is insane. Reevaluate your policies. I will go to the boca location from now on! Maybe I will go there 500 times so I can be as cool as the lady you told me about, lol! Rip off businesses never make it! Good luck! Added last photo because with all that money guess they can’t afford garbage bags! Bathroom area dirty & gross on top of it all! Response to owner added: Since I left this review I called 2 additional salt therapy places in the county- both of them don’t charge for the adult to supervise the child in the child room. So funny- 3 out of 4 places in the county don’t charge & you are the only one ripping people off! This is not an amusement part. Aren’t you supposed to be a “therapy” place? Does your pediatrician charge for you to accompany your children to their Dr appt? Also note, there was no other associate there! No “man” was taking out the trash. Stop lying to customers. I hope people go elsewhere. But if they don’t, they will see for themselves my review is 100% accurate! Call around yourself & see. ** update 8/26/23: why is my review hidden by the owner??? They remove negative reviews! Beware!!!!!
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.02.06
We are sorry that you were not pleased with your experience at The Salt Suite. And the last thing that we want to do is to make people feel like they didn’t receive the value for their experience. Many salt businesses do not offer a space for children to take salt therapy. For us it is important to serve all ages. As a mother of 2, I have found that I pay when I take my children to amusement parks, restaurants, movies, and other places for their enjoyment. I paid for their ticket as well as mine when they were too young to leave unsupervised. To support and continue offering the children’s suite yes, we do charge for children to attend. The cost of doing business has increased since your last visit in 2016. The manager was mentioning that it takes more than one visit to achieve the health benefits that she thought that you were seeking. She was attempting to be helpful and not further anger you. Yes, an associate took out the trash while you were there to keep the suite clean. He added the trash bag back when he returned from the garbage. We are sorry to have disappointed you and wish you the best in your health journey.
T Sellman
T Sellman
2023.08.10
There are so many reasons why I would recommend The Salt Suite Delray. First, upon entering we were greeted warmly by Don. He was both friendly and informative. He offered me socks as I had forgotten mine. The actual salt room was amazing. It was clean and inviting. I was offered all of the amenities to make it a pleasurable experience including water, a blanket and headphones whereby soft, soothing sounds were played. I purchased the lavender "Get Babied" to extend my experience at home. It was relaxing and therapeutic. I will definitely go back.
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.08.11
Thank you for your review and kind words about Don! We are glad that you found the room amazing! We look forward to having you at the suite any time for relaxation! It's our pleasure!
Tammie Cox
Tammie Cox
2023.08.08
Love the tranquil experience. I will definitely make this a part and of my journey of relaxation. I was hooked from my 1st visit.
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.08.09
Thank you for taking time to review The Salt Suite Delray, Tammie! We are so glad that you enjoyed your first experience and look forward to seeing you soon!
Monica Brisson
Monica Brisson
2023.07.01
Salt halotherapy has many health and I am so glad we have one in our hometown of Delray Beach.
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.07.02
Thank you for your review, Monica! We are honored to bring Delray salt therapy for 11 years! We hope to see you again soon!
Yante
Yante
2023.06.24
I love visiting the salt suite especially when Don is working. Don makes you feel at home. He is extremely friendly, sweet and welcoming. I have the best nights sleep after every visit. I can’t wait to come back!
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.06.25
Yante, thank for your review and your kind words about Don! We appreciate your visit and wish you many nights of great rest! See you soon!
rooster5man
rooster5man
2023.05.14
Spectacular experience, excellent staff!
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.05.15
Thank you for your review! We appreciate your feedback!
Adam Eckstein
Adam Eckstein
2023.05.14
After one session I feel Great. I have decided the unlimited sessions monthly package was better for me than making a doctors appointment and having to take medication. I am no longer feeling congested.
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.05.14
Adam, thank you for making time to share your experience and for your review! We are always happy to see you and look forward to your next visit!
Virginia Molster
Virginia Molster
2023.04.09
Be careful they don't stop charging your credit card even after your contractual obligation is fulfilled. There was a problem that triggered me to cancel the membership and not once did management call to address the matter. This place is a dump!
Reply from thesaltsuite Delray Beach 2023.04.11
We apologize for the experience you had in our suite. It is certainly not what we wish for our customers to experience. As I shared when we spoke today, charging your card was an honest mistake and we refunded the charge. We wish you well in your health journey.