Super fijne, leerzame en flexibele rijschool. Elke week weer op een ander moment les, dit zorgt voor veel variatie op de weg en leer je sneller de verkeerssituaties kennen.
Daarbij heb je ook een gezellige rijinstructeur aan je zij en door zit alles ben ik vandaag in 1x geslaagd voor mijn praktijk examen! 🥳
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde
2024.06.04
Wij gaan je missen Janette! Bedankt voor de review.