Rijschool Verkeerskunde

Rijschool Verkeerskunde Recensies

Uitstekend beoordeling
     
5.0 | 342 Recensies
Trustindex Geverifieerd Bedrijf
Rijschool Verkeerskunde
Schrijf een recensie

Recensies

Trustindex

5.0

| 342 totaal

342 stuks
0 stuk
0 stuk
0 stuk
0 stuk
Bron filter
Sophia Ferwerda
Sophia Ferwerda 2024.11.02
     
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.11.02
Dank je wel Soof
Marnix
Marnix 2024.11.01
     
Geweldige rijschool 👍🏼👍🏼
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.11.01
dankie strijder
Julia Van wijngaarden
Julia Van wijngaarden 2024.10.31
     
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.10.31
dank je wel Julia
Jan Dingemans
Jan Dingemans 2024.10.24
     
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.10.24
Dank je wel Jan
Luna Bakker
Luna Bakker 2024.10.16
     
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.10.16
gefeliciteerd Luna.
Rosalie Spruitenburg
Rosalie Spruitenburg 2024.10.08
     
Met heel veel plezier leren autorijden. Altijd les gehad van Rav en geen moment van stress ervaren. Zeker aan te raden!
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.10.08
Erg bedankt Rosalie. Goed gereden
Felix vB
Felix vB 2024.10.07
     
Geslaagd!
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.10.07
Mooi goed gedaan
Willemijn x
Willemijn x 2024.09.30
     
Gezellige instructeur en ben in 1 keer geslaagd!
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.09.30
Dankie Willemijn
Sophie van Halteren
Sophie van Halteren 2024.09.26
     
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.09.26
Bedankt Soof
Thom Van stormbroek
Thom Van stormbroek 2024.09.04
     
Top rijschool! Zijn flexibel en werken hard voor je! Bedankt!
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.09.05
Dank je wel Thom
Jette Heck
Jette Heck 2024.09.02
     
Top rijschool! Gezellig, leuk en leerzaam
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.09.03
Dankie Jette
Barteld André de la Porte
Barteld André de la Porte 2024.08.30
     
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.09.01
Erg bedankt Bart
Jeanine Minkema
Jeanine Minkema 2024.08.29
     
Hele fijne rijschool, enorm goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs! Zeker een aanrader
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.09.03
Dankie Jeanine
Joris Kroodsma
Joris Kroodsma 2024.06.26
     
Hele goede rijschool, geslaagd!
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.09.03
Erg bedankt Jor. Je bent een topper
deanne de Meij
deanne de Meij 2024.06.25
     
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.06.25
Dank je wel Déanne
Mads Raats
Mads Raats 2024.06.18
     
Hele goede rijschool
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.06.19
Dank je wel Mads
Janette Kool
Janette Kool 2024.06.04
     
Super fijne, leerzame en flexibele rijschool. Elke week weer op een ander moment les, dit zorgt voor veel variatie op de weg en leer je sneller de verkeerssituaties kennen. Daarbij heb je ook een gezellige rijinstructeur aan je zij en door zit alles ben ik vandaag in 1x geslaagd voor mijn praktijk examen! 🥳
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.06.04
Wij gaan je missen Janette! Bedankt voor de review.
Jasmine Post
Jasmine Post 2024.05.30
     
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.05.30
Dank je wel Jasmine
Nadine Rasker
Nadine Rasker 2024.05.28
     
Raf was een dropje. Beste rijschool en fijne leerweg. En de tiktoks zijn ook het beste, was top!
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.05.28
Dank je wel Nadjne
Julia Dejong
Julia Dejong 2024.05.27
     
Wat heb ik een leuke tijd gehad met raf!!! Hele goeie rijschool met een leuke rij instructeur, zeker aan te raden als je snel je rijbewijs wilt halen!
Antwoord van Rijschool Verkeerskunde 2024.05.27
Heel erg bedankt Juul

Verhoog je verkoop met klantbeoordelingen. Geen code nodig.

Maak een gratis account aan