Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals

Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals Reviews

Good rating
     
4.3 | 57 reviews
Trustindex Verified Company
Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals
Write a review

Reviews

Trustindex

4.3

| 57 total

46 pcs
0 pc
1 pc
3 pcs
7 pcs
Source filter
Michael Pace
Michael Pace 2026.04.11
     
A true upgrade from standard rentals. Our guests were genuinely impressed. Clean, comfortable, and a seamless addition to our event.
Date of experience: 01 April, 2026
Michael P.
Michael P. 2026.04.11
     
Trustindex Verified
Exceptional service from start to finish. The restroom trailer was spotless, well-appointed, and delivered exactly as promised. Great company to work with and depend on.
David P.
David P. 2025.12.02
     
Trustindex Verified
I hired Luxury Flush for what was supposed to be a $1,400 job for my wedding day, and it was honestly one of the most disappointing service experiences I've ever had. The porta potty they provided stopped working almost immediately, which is the last thing anyone should have to deal with on their wedding day. On top of that, the generator kept overheating, adding even more stress to an already chaotic situation. For the amount I paid, I expected reliable equipment and at least some urgency in resolving the problem. Instead, all I got was a measly $200 discount, which felt like an insult considering the service basically failed. I shouldn't have to chase people down or deal with malfunctioning equipment during an event, especially not from a company that claims to provide "luxury" service. I won't be using Luxury Flush again, and I definitely wouldn't recommend them to anyone looking for dependable restroom rentals.
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2025.12.02
Hi David,

I am genuinely sorry to hear you had such a negative experience with my company and feel disappointed with how this situation was handled.

I want to resolve this for you fairly. We have processed a total refund of $250, which includes 50% of the trailer rental price ($500).

If you feel an additional amount is warranted, could you please clearly state the specific refund amount you are requesting? I am here to help and want to reach a satisfactory conclusion.
Bella G.
Bella G. 2025.08.06
     
Trustindex Verified
Very satisfied with their services and their customer service is amazing shout out to Shannon!
Peter M.
Peter M. 2025.06.27
     
Trustindex Verified
We held a wedding reception for our son in our backyard in June, 2025. We had 100 guests. We booked the Luxury Flush service. They were helpful, friendly, and the delivery was excellent. BUT the product was subpar and caused me serious stress. The door was falling off to the men's room throughout the evening. Our hired attendant kept interrupting me for help. First it was to make me aware the door was falling off. Second time was for a screwdriver. Third was the security asking me if I had anything to help. I looked at the problem and provided self tapping screws and my Milwaukee driver. Mind you these things were secured in my garage and I had to leave the party to gather these things. When I contacted Luxury Flush regarding the matter, I was only offered a $200 credit if I used them again. I'm sorry, why would we use them again after they ruined a special evening for my family and friends? Use them at your own risk.
Ingrid Y.
Ingrid Y. 2025.05.27
     
Trustindex Verified
I worked with Luxury Flush for my clients' backyard wedding reception last weekend, and it was such a smooth experience. As a wedding planner, I very much appreciate working with fellow vendors/companies that offer stellar service - for both myself and for the clients. Shannon was so easy to coordinate details with leading up to the big day, the delivery and installation went off without a hitch, and the restrooms themselves were so nice and ran so well throughout the wedding with no issues. I will definitely be recommending Luxury Flush for any of my clients in need of luxury restrooms for their weddings/special events. Highly recommended!
Seth A.
Seth A. 2025.04.15
     
Trustindex Verified
We always have a great experience with Luxury Flush. Working with Shannon and Natalia is a breeze! Definitely recommend them for any of your event needs.
Patrizia R.
Patrizia R. 2025.04.08
     
Trustindex Verified
Excellent service. We will use it again. I wasn't too happy with the condition of the seat of the toilet and they sent a handyman to replace it in 20 min at 8 pm.
Tyler A.
Tyler A. 2025.03.28
     
Trustindex Verified
The company was very helpful in coordinating the event and the setup and take down were very smooth! It was very easy and the price was great! Highly recommend (thank you, Shannon for all of your help!)!
Richard S.
Richard S. 2024.11.18
     
Trustindex Verified
The unit was 5 star hotel level. We used it to augment out facility's restrooms during a conference. I asked numerous people how their user experience was and they were all great. Communications before, during and after our event were timely and clear.
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2024.11.19
Thank you for your feedback. We're thrilled to hear that the unit met your expectations and contributed positively to your conference experience. It's great to know that the restroom facilities were well-received by your attendees and that communication throughout the process was clear and timely.
Shirley M.
Shirley M. 2024.10.08
     
Trustindex Verified
Please do yourself a favor and don't use this company. I had them come to my event a couple weeks ago and my contract stated they would send an attendant from 530-12am. Attendant came at 6pm DRUNK, HIGH, looked homeless, slurring her words, and taking pictures of my guests and event!!! She couldn't provided any documentation that she was there from this company. She made a scene and made all my guests uncomfortable. She ended up leaving on her own and after numerous attempts of trying to get a hold of someone no one was there to help us because it was "after hours". The trailer flooded, clogged, and leaked because there was NO attendant to properly clean and look after despite paying for one. I've been going back and forth with owner Natalie and she claims that just because there was no attendant, the contract is still valid. She cannot choose what part of the contract is valid or not. A contract is a contract. Just because her company failed and was too cheap to pay for a proper cleaner, she cannot expect the customers to pay $2300 for a trailer that your guests will stop using after 45 minutes because it's clogged, dirty and not kept up properly. To this day, they still have not provided me information on who they sent to my event after asking many times. Y coordinator is out of the country and she said she has all call logs and attempted to call them during the event but they keep failing to answer that saying they never received any call. How convenient for them. I'm glad i paid with credit card and will not allow this company to scamming me $2300 for something they ruined my event with!!! Stay away as far as possible. They're shady people, I should've used Andy Gump like my coordinator said but i didn't listen because they had cheaper price. Now i know why. Better to choose someone that's a little more pricier than to ruin your event. You tell me from the picture if you would allow such a person to be cleaning your bathrooms at an event you paid hundreds of thousands of dollars.
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2024.10.08
We are sorry that your event encountered the problems that arose. We would never knowingly send an attendant to represent our company like the one that arrived to your event. This issue has been handled so as to never be repeated.
Our afterhours emergency hotline is in every email correspondence with our customers, and is very effective when utilized; it was not called during your event. Nonetheless, our team promptly responded to an email sent at 7pm on a weekend night. Unfortunately, that email made no mention about the problems you have listed above, that had been going since 6pm. Had we known, we would have promptly resolved all the issues. Nonetheless, we have been in constant contact with you since this event, gathering all the details to adequately resolve all the issues. As stated during these communications, we have offered to issue a full refund for your rental. If you choose to go through the credit card process, your refund will only be delayed. Please let us know if you would prefer to have your refund sooner.
Mike B.
Mike B. 2024.09.16
     
Trustindex Verified
I couldn't have asked for an easier experience. drop off was quick and easy. Bathrooms were super clean and nice. Pick up was just as easy as drop off.
Justin C.
Justin C. 2024.04.25
     
Trustindex Verified
BEWARE - SHADY FINANCIAL PRACTICES It bums me out to write this review. We rented their 5-stall luxury trailer for our outdoor wedding. The trailer was lovely and clean, the sales staff, delivery staff, and attendant were all great. We were very happy with the experience. Until it came time to return our $900 security deposit. When we reached out to them for the "security deposit," they told us that the security deposit was part of the rent and was never intended to be refunded. Anyone who has ever rented an apartment knows that security deposits don't work this way: the whole point of a security deposit is that you deposit money that the owner can credit towards damage or other misuse. If they never intended on returning it, they shouldn't have called it a security deposit. It doesn't provide any security--it's just money paid for services. When we confronted Luxury Flush, the owner admitted that security deposit was the "wrong word" and apologized for that, saying "It's my fault." But he refused to refund the deposit. Not wanting the experience to cast a shadow over our wedding, we even offered to resolve the dispute for a fraction of the $900. Not only did he refuse, but he tried to guilt us with religious references and by explaining that "there's no profit in this rental." Needless to say, the total of $3,341.50 that we sent them suggests otherwise. tl;dr the rental is great, but it might cost you nearly a THOUSAND DOLLARS MORE than you thought you were going to pay
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2024.04.26
Thank you, Justin
Sabba R.
Sabba R. 2022.09.09
     
Trustindex Verified
Do not use Luxury Flush! We booked Luxury Flush for our backyard wedding on a Sunday. While their team was pleasant during the initial process, things became very difficult with them the weekend of the wedding. They let me know on Saturday that 1 of the 2 attendants I'd booked would be unable to make it. Not a problem. However, the one attendant that was supposed to be there showed up a day early on Saturday. We let her know she had the dates wrong, she apologized, and assured us that someone would be there Sunday. I double checked my contract to make sure it had the correct dates and times, which it did. When I reached out to Luxury Flush to confirm, no one responded. On the day of the wedding, no one from their team showed up and they were not answering their 24-hour phone line, which we tried calling several times. We had rented a generator and the generator gas refill from them. Luckily my father had asked how the generator works when it was dropped off and he was able to turn it on. However, once the generator ran out of fuel we did not know where the refill fuel was or even how to refill it, and were unable to use the toilets any longer. Again, no one from Luxury Flush was answering the 24-hour phone line or reaching out. Their office was closed on Monday, so I was finally able to get in contact with someone on Tuesday. However, I was the one running around to contact them, which was unacceptable. Their company had messed up, yet no one had reached out to me, I had to reach out to them. They finally apologized, but were otherwise very unhelpful and only offered a partial refund after I asked. While their bathrooms are nice, I will never be working with them again, I will let everyone I know who needs to rent bathrooms to never work with them, and I highly advise you reading this review to never work with them!
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2022.09.09
Thank you for this review. It’s very important that I know what’s going on with my company. I take full responsibility for this. I will talk to the whole team and look into this further. You can always call me directly at (818)381-1941
Brittany H.
Brittany H. 2022.02.08
     
Trustindex Verified
Good pricing and clean units but poor customer service and communication. Quick to offer an initial quote but follow up thereafter was lacking. A questionnaire had to be completed for every general inquiry & quote and repeated multiple times and I ended up having to call several times since there were no email replies. One of the questions I had was regarding delivery time, which was never answered after multiple email attempts, and ended up receiving a text so early at before 6am the morning of delivery. Then another text on Sunday to give a heads up for Monday pickup, which I already expected. So everything is just on their terms/schedule and it stressed this momma-to-be coordinating her baby shower.
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2022.02.08
I’m so sorry about this. I will look into this. I know some of the team members have been sick and another one is pregnant. Pregnancy is a hard thing. I hope you can understand that one
Brian C.
Brian C. 2021.11.01
     
Trustindex Verified
Overall, luxury flush was amazing for us. We ordered the 2-person luxury trailer and luxury flush did not disappoint. They made a small mistake and didn't have us for delivery on the Friday for our Saturday event. They immediately apologized and included a generator and upgraded to a 3-person luxury trailer. Louis the owner was also amazing and very helpful. Will definitely go with them again in the future.
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2021.11.01
Thank you very much for your kind words.
Priscilla M.
Priscilla M. 2021.08.05
     
Trustindex Verified
Luxury Flush provided my outdoor summer soiree with top notch service. Natalia in the office was helpful and responsive throughout the process and the guys who delivered and picked up the equipment, jolly on the the spot. Could not be happier with the experience. So should you be in need of such assistance, call Luxury Flush today!
Cory L.
Cory L. 2021.08.02
     
Trustindex Verified
We were going to use them for our wedding but after the poor customer service we dealt with we decided to use a different company and even pay more because of the bad experience that we had. They did not get back to us in a timely manner and when we provided pictures of where the trailer would go, they told us that they didn't think the trailer could fit down the drive. I assured them that they would since their trailer is only 10 feet long and we can fit a 25 foot air stream being pulled by a truck up and down the driveway. I also explained the pictures were from a ring security system the pictures were not to actually scale since they were angled. Once they finally took my word for it, they told us they would send over the contract which they didn't until I reached out again. Once they sent it over they then asked for pictures again of where the trailer was going as if we didn't already go through this once before. They wanted us to set up a time for them to visit the location but we do not live super close to the location so we weren't going to drive over 40 minutes and pay money for them to come tell us the trailer would fit. I called them again to assure that it would fit and once again I was told that they couldn't fit the trailer down the driveway. I again explained that our 25 foot trailer fits so I know their trailer would too. They reluctantly agreed it would be fine but by this point we just realized all we did was waste our time with this company and went with a more expensive one that treated us fairly and communicated with us in a timely manner.
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2021.08.02
I’m so sorry to hear about your experience. I would hate to go there and the trailer didn’t fit. Everyone has different judgement with maneuvering the trailer. I hope this frustration didn’t ruin your special day. Congratulations on marrying your best friend.
Andrea L.
Andrea L. 2021.06.24
     
Trustindex Verified
Excellent service and quality of units! Best part of any shindig. Full stocked, clean and modern. Delivery, set-up and retrieval went without a hitch.
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2021.06.24
Thank you very much!! Next time you rent from us, I’ll give you a discount
Rachael C.
Rachael C. 2021.04.03
     
Trustindex Verified
Our wedding venue required us to have portable restrooms due to the size our party and limited access to restrooms on the property. We cringed at the idea of our Malibu hill top wedding having portable restrooms...until we saw what luxury Flush had to offer. They were incredibly easy to work with and the bathrooms were really nice! Never thought I would say that about portable toilets!! There were other companies we received quotes from but they didn't meet the expectations we had. Overall, great experience and would highly recommend to anyone looking for some high end luxury restrooms!! Thank you for everything Luxury Flush!
Reply from Luxury Flush-Restroom Trailer Rentals 2021.04.03
Congratulations on marrying your best friend. Thank you for allowing us to be apart of your special day.

Skyrocket Your Sales with Customer Reviews. No coding required.

Create a Free Account