Catawiki Amsterdam Reviews

Catawiki Amsterdam Reviews

4.4

Good - based on 89055 reviews

lesen.net
is verified by Trustindex

We guarantee all reviews are 100% real.
What's Trustindex?
%title%

%offer%

Reviews (289)
F. W.
F. W.
2024-02-22
Catawiki negeert nog steeds mails en is bijzonder slecht bereikbaar. In juli vorig jaar postte ik op een andere review-website een klacht (verkorte versie staat hieronder). Nu is sprake van een nieuwe klacht, en post ik dus maar weer een review. Catawiki negeert namelijk nog steeds mails en verzoeken, en onderneemt alleen actie als je je klacht in een review post. Helaas moet ik constateren dat medewerkster van Catawiki onverminderd hetzelfde gedrag blijft voortzetten. Zij negeert wederom al sinds augustus 2023 mijn verzoeken (praktisch verzoek: verwijderen van kopie id; die ze niet eens in deze hoedanigheid hadden mogen opslaan). Of ik krijg een nietszeggende mail terug waarbij de medewerker mijn verzoek volledig negeert, of mijn hele mail wordt genegeerd. De ontvangstbevestigingen die ik elke keer kreeg, bewijzen dat Catawiki willens en wetens mijn verzoek negeert. Catawiki heeft klaarblijkelijk lak aan de privacywetgeving (AVG). Bij de vorige klacht had de bijdehande medewerkster zelfs het lef om te blijven volharden dat mijn mail niet genegeerd was. Goh Catawiki, hebben jullie nu heel toevallig weer een mailachterstand van 6 maanden? Het ‘voor de gek houden’ van de consument stoort mij nog het meest: het bewijst minachting voor de consument. In mijn vorige review op een andere website schreef ik al: "Hebben de klantenservicemedewerkers bij Catawiki überhaupt een leidinggevende? Zo ja, zit hij/zij te slapen? Hoe kan het dat de klantenservice er gewoon mee weg kan komen als ze tal van mails negeren? Het is te gek voor woorden dat klanten blijkbaar een review als drukmiddel nodig hebben om de aandacht van Catawiki te trekken. Mijn mails worden genegeerd, dus Catawiki dwingt mij deze review te schrijven. Een andere manier om leidinggevenden daar wakker te schudden is er blijkbaar niet." En na een reactie van een medewerker: "Beste (naam), je reactie vind ik wat manipulatief. Zoals jij heel goed weet is dit geen kwestie van dat ik jullie eens een keertje niet heb kunnen bereiken. Jullie negeren bewust al 1,5 maand (en daarvoor ook aangaande een andere kwestie) tal van mails. Dat is kwaadaardig. En jullie komen daar gewoon mee weg" Samengevat negeert Catawiki al een jaar e-mails, en pas als ik een review plaats krijg ik een reactie. Terug naar nu (2024): Tergend irritant is dat Catawiki voor de klant nu nog ontoegankelijker is geworden; als je een klacht indient krijg je nu sinds kort een automatisch 'no-reply'-antwoord dat je het maar in het Help-center moet uitzoeken. Asociaal; daar een postadres voor een aangetekende brief ook (bewust?) moeilijk te vinden is gemaakt. Catawiki moet stoppen om de klant met extra taken op te zadelen ('ga naar de digitale helpdesk, ga naar de chat op alleen die specifieke tijd', etc. etc.), en gewoon eens een klacht in behandeling nemen. Het is mijns inziens misselijkmakend hoe argeloos Catawiki met mijn tijd om gaat. Mijn zeer eenvoudige verzoek had al een half jaar geleden binnen een paar minuten opgelost kunnen worden. Dat had een hoop gemail, ergernis en reviews gescheeld. Door dit vreemde gedrag van de klantenservice dwingt Catawiki de consument een review te schrijven, juridische stappen te nemen en contact op te nemen met de Autoriteit Persoonsgegevens. Ik heb gister een laatste e-mail gestuurd (zoals altijd gewoon naar het 'support' e-mailadres) met een laatste kans voor Catawiki; als ik vóór de datum van dinsdag 27 februari 2024 geen reactie heb ontvangen, dan kan ik dus niet anders dan tot vervolgstappen overgaan. Update 22 feb: Inmiddels heb ik eindelijk een mail ontvangen. Jammer dat de reactie van Catawiki op deze review, niet hetzelfde is als hun reactie op een andere review-site; daarin erkenden ze namelijk dat het niet goed was gegaan. Nu ben ik nog in afwachting van een bevestiging n.a.v. mijn verzoek. Ik hoop dat ik dit keer wel een reactie krijg; en dat ik niet weer een review moet plaatsen om dit af te kunnen ronden.
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-02-22
Bedankt voor uw review. Naar aanleiding van uw e-mail en uw reviews op verschillende websites hebben we u gisteren gecontacteerd. Hierin hebben we u uitleg gegeven en onze juridische afdeling hierin betrokken. We komen hierin bij u terug zodra we van hen een reactie hebben ontvangen.
Advertisement
Camelia Heghedus
Camelia Heghedus
2024-02-20
Am avut trei experiențe neplăcute. În sensul că am primit bijuteriile defecte. Catawiki a suportat parte din pagubă, într-adevăr. Asta însă nu spală păcatele vânzătorilor trișori. Personal, mi-am pierdut încrederea în aceste licitații online, din mai multe motive: - toate evaluările slabe sunt înlăturate, astfel încât toți vânzătorii par de încredere, ceea ce nu este deloc adevărat; - nu știu cum un expert nu este capabil să identifice un pictor renumit, chiar dacă contemporan; sunt refuzate la licitație opere valoroase și supraevaluate opere fără valoare; - să fim serioși, nu poți avea încredere într-o evaluare online; prea mult hazard, prea mulți cumpărători naivi; - de multe ori comisionul împreună cu transportul depășesc valoarea produsului cumpărat; să nu mai vorbim de prețuri.
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-02-22
Dear Camelia, Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear this. We make sure that we provide the best possible experience for our users. Please contact us with more information about your order by filling out our Customer Experience web form on https://bit.ly/3IeCclk so we can further investigate your concern. The above link will redirect you to our contact form, where you can reach out to us in one of three ways, and will only be available if you are logged into your Catawiki account. We look forward to hearing from you soon. Kind Regards, Catawiki Webcare Team https://www.catawiki.com/en/help
Tom Mai
Tom Mai
2024-02-20
Ich habe über Catawiki ein Bild bei einem spanischen Künstler ersteigert. Laut Beschreibung des Bildes handelt es sich um "Acrylfarbe auf Leinwand". Bereits an Hand der Fotos war ich skeptisch, ob es sich bei dem Bild nicht um einen Druck handelt. Der Gesamtpreis von ca. 400 € setz sich dabei aus 323 € für das Bild, 35 € Versandkosten und sage und schreibe 32€ für den KÄUFERSCHUTZ (dazu später mehr). 10 Tage später kam das Bild an.Schon nach erster Inaugenscheinnahme war klar, fast das gesamte Bild war ein Druck. Lediglich ein paar dahingekritzelte Markerstriche und ein paar weiße Farbspritzer waren nachträglich mit Hand hinzugefügt. Von einem Bild aus Acrylfarbe auf Leinwand keine Rede. Ich muss dazu sagen, dass ich seit 25 Jahren Experte im Bereich Druck bin und somit keine Probleme habe einen Giclee- bzw. Digitaldruck zu erkennen. Darunter waren folgende Merkmale besonders deutlich: - überlappende Farben waren ausgespart und nicht überdruckend - klare scharfe Kanten - die Kanten der Leinwand waren absolut sauber, bis auf eine Farbe (die der Markerstriche), die an der Seite vorbeigelaufen ist - gegen das Licht gehalten hat man keine Unebenheiten durch verschiedene Farbdicken gesehen - beim rüberfahren mit der Hand hat man auch keine Unebenheiten gespürt - was am deutlichsten war: mit der Lupe war das Druckraster sehr deutlich zu erkennen Daraufhin habe ich mich sofort mit dem Verkäufer in Verbindung gesetzt und gefragt, ob es sich um einen Druck handelt. Daraufhin hat er mir nochmals bestätigt, dass es sich nicht um ein sogenanntes "Mixed Media" (so werden ja gerne gedruckte Bilder genannt) handelt, sondern um "Acrylfarbe, Sprühfarbe, Buntstifte und Marker auf Leinwand und einige andere Techniken". Bei Nichtgefallen könne ich es ja über Catawiki zurückgeben. Was er mit anderen Techniken meinte, war mir nicht ganz klar. Meine wiederholten Nachfragen, ob es sich um einen Druck handelt, hat er bewusst ignoriert bzw. nie beantwortet. Mit dem Wissen habe ich mich an den Catawiki Support gewandt. Meine Beschwerde habe ich mit Fotos an den Support geschickt und um Stornierung des Auftrags gebeten. Dieser antwortete mir nur, dass die Beschwerde zur Prüfung an deren Experten geleitet wird. Nach 13 Tagen ohne Antwort hatte ich telefonisch nachgefragt, dort wurde mir gesagt dass, falls die Beschwerde abgelehnt wird und die Widerufsfrist von 14 Tagen abgelaufen ist, alles zu spät ist. Also hatte ich vorsorglich von meinem Widerrufsrecht gebrauch gemacht, war aber nicht gewillt die Rückversandkosten zu tragen. Nach 15 Tagen!!! (ein Schelm wer böses dabei denkt), bekam ich die Ablehnung der Beschwerde mit folgendem Wortlaut: "Wir haben diese Bilder zur Begutachtung an den Experten weitergeleitet und dieser teilte uns mit, dass es sich eindeutig um ein Gemälde und nicht um einen Druck handelt. Die Art und Weise, wie die Farbe auf der Leinwand haftet und die Sichtbarkeit der Pinselstriche machen es deutlich. Daher ist Ihre Behauptung nicht stichhaltig.". Ein echter Witz, vor allem vor dem Hintergrund, dass es sich um die EInschätzung eines "Experten" handeln soll. Selbst auf mehrmalige Nachfrage und weiteren Belegen war Catawiki nicht bereit auf meine Mails ainzugehen und auch die haben die Tatsache einfach ignoriert. Wozu ich auch noch 32 € für den sogenannten "Käuferschutz" bezahle, ist mir schleierhaft. Vermutlich liegt es daran, dass Catawiki von den Verkäufern noch mehr Provision kassiert. Dies jedoch ist sicherlich nicht im Sinne eines Käuferschutzes. Aus meiner Sicht eine vorsätzliche Täuschung seitens des Verkäufers, die auch noch von Catawiki unterstützt bzw. gedeckt wird. Inzwischen habe ich ein Versandlabel vom Verkäufer erhalten, die Sache ist jedoch noch nicht durch. Eine Strafanzeige gegen den Künstler und Catawiki geht raus. Auch die Expertenschätzung mit Preisen, die die Bilder in Galerien erzielen würden, sind viel zu hoch angesetzt und nicht seriös. Bilder, die mit 1.200 bis 1.500 € bewertet werden, erreichen so im Schnitt um die 300-400 € an Verkaufspreis.
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-02-22
Lieber Kunde, wir bedanken uns für Ihr Feedback. Es tut uns natürlich Leid, dass Ihr Los nicht das ist was Sie erwartet haben. Die zuständigen Kollegen arbeiten weiterhin an dem Fall um eine Lösung für alle Beteiligte zu finden. Vielen Dank für Ihr Verständnis. Ihr Catawiki Webcare Team
erda
erda
2024-02-20
My hand-woven rug, which has been approved by an expert rug expert for 1 month, appears to be approved for 1 month and they do not set a date for the auction. I want your expert friends to be sensitive about this issue. I do not want my trust in Catawiki to be shaken. I request your help in this matter.
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-02-22
Dear Erda, Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear this. We ensure that we provide the best possible experience for our users. Can you please provide us with more information about your submitted lot by filling out our Customer Experience web form on https://bit.ly/3IeCclk so we can further investigate your concern? The above link will redirect you to our contact form, where you can reach out to us in one of three ways, and will only be available if you are logged into your Catawiki account. We look forward to hearing from you soon. Kind Regards, Catawiki Webcare Team https://www.catawiki.com/en/help
Bernd Schwer
Bernd Schwer
2024-02-14
Bewertet mit 1 von 5 Sternen Die Masche mit dem Mindestpreis Stell dir vor, die gewinnst eine Auktion. Du bist Höchstbietender. Aber du bekommst das ersteigerte Objekt nicht. Stattdessen erscheint die Mitteilung: "Mindestpreis nicht erreicht." Mindestpreis? Davon war vor oder während der Auktion nie die Rede, an keiner Stelle. Auktion begann bei 1 €. Dann schilderst du dein Problem in Mails an Catawiki Support. Mehrmals. Auf Deutsch und Englisch. Seit Wochen. Aber: keine Reaktion, kein Support, keine Antwort - einfach nichts. Nada. Nun musst du feststellen: Diese Mindestpreis-Masche ist nichts weiter als dreiste Preistreiberei. Danke, mit mir nicht mehr.
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-02-14
Lieber Herr Schwer, vielen Dank für Ihre Bewertung und es tut uns natürlich Leid, dass Sie eine solche Erfahrung machen mussten. Wir haben den Fall an die zuständige Abteilung weitergeleitet und diese werden sich schnellstmöglichst bei Ihnen melden. Ich wünsche Ihnen trotz allem noch einen schönen Tag.
Advertisement
Christophe Langinieux
Christophe Langinieux
2024-02-12
With the aim of offering a game to my wife who is interested in mahjong, and seduced by the presentation of the Catawiki site which I thought offered "special objects" (that's what they claim to length of lines on their site), reassured by Sarah Le Helley's expertise, I bid on a game that she estimates at €150/200 ("20th century mahjong game", she says). On December 11, 2023, I won the auction for 83€ (plus 10€83 "buyer protection" fees and 29€ shipping costs from Germany to France - 126€83 in total, all from even), which I resolve immediately. Order 35184461 "20th century A set Chinese mahjong tiles" Very happy, I inform my wife, and, even before the game is delivered, we discover that the same (strictly the same) can be found at Amazon, at Aliexpress, at Walmart, at DHgate (and so on). ) for a third, or even a quarter, of the price (€30/40 including delivery). I hasten to order Catawiki to refuse payment (on the 16th). Upon receipt, on the 19th, we noted that it was indeed the same item. SO, 1- the object is not a special object; 2- the expertise is completely false. Catawiki claims to escrow the payment until the buyer receives the item and accepts it, which is false, my payment was transmitted to the seller before I even collected the item and even though I had expressed my refusal to pay. What followed made me aware of the delaying tactics of Catawiki, almost no response to my emails (responses aside, I am told about the dimensions which are indicated, never a response on the merits), no follow-up after my telephone calls. IN SUMMARY, CATAWIKI IS A PRETTY WEBSITE WITH NICE PICTURES, BUT DECEPTION ON THE QUALITY, NO SERIOUSNESS AND BAD EXPERTISE. RUN AWAY, YOU'LL PAY LESS!!!
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-02-14
Dear Christophe, Thank you for sharing your feedback, though we are very sorry to hear you have had a negative experience. While we do regret that you have been unhappy with your purchase, we have confirmed that this issue was fully investigated by a senior specialist and our team of experts, who have recently been in contact with you via email. We take reports of any issues that our customers face very seriously, and will always investigate and assist to the best of our ability, ensuring a refund of the customers payment where applicable. Once again we are sorry that you were not satisfied in this instance, and hope to welcome you back to our auctions in future. Kind regards, Catawiki Webcare Team https://www.catawiki.com/en/help
Jeroen Driessen
Jeroen Driessen
2024-02-08
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-02-09
Hello Jeroen Thank you for sharing your review. Unfortunately, we cannot see any details about your experience. We would like to hear from you. Therefore, we kindly ask you to contact us and provide us with more information. This way, we will be able to investigate your case and provide you with an accurate response. You can contact us via our Help Center: https://www.catawiki.com/en/help We look forward to hearing from you. Have a lovely day.
David Evers
David Evers
2024-01-30
Altijd met veel plezier verkocht op Catawiki, maar sinds een aantal maanden zuigt Catawiki al het plezier uit de hobby. Vanwege de grootte van hun platform en de over het algemeen wat hogere prijzen, was het altijd leuk om te verkopen en met verschillende hobbisten in contact te komen. Wel wilde ik altijd graag een minimumprijs op mijn artikelen, om te voorkomen dat ze voor veel te weinig weg gingen. Dat ging altijd goed, tot recent. Je stopt veel tijd in goede foto's, een leuk artikel en het maken van de advertentie en het wordt direct afgekeurd, Zonder discussie. Het constant heen en weer gepingpong tussen experts is vermoeiend en zorgt ervoor dat al het plezier verdwijnt. Ik hoef niet de hoofdprijs, maar wel de zekerheid dat het artikel niet voor niks weg gaat. Zeker ook met de hoge fees van Catawiki in het achterhoofd. Helaas gaat mijn Catawiki avontuur binnenkort stoppen, ik zal niet langer aanraden om hier te kopen of verkopen.
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-02-06
Beste heer Evers, Bedankt voor het uiten van uw zorgen. Catawiki waardeert alle feedback van onze klanten om te kunnen blijven verbeteren. Een minimumprijs is een verborgen prijs waarvoor de verkoper bereid is het kavel te verkopen, ingesteld in overleg met onze experts. Een minimumprijs wordt vastgesteld door onze verkopers samen met onze experts, voordat het kavel wordt geaccepteerd voor de veiling. Minimumprijzen worden alleen ingesteld bij kavels met een geschatte waarde van € 200 of meer. Het kan dus voorkomen dat u kavel geen minimumprijs kan hebben, dan bent u vrij om uw indiening in overweging te nemen. We hopen dat deze informatie u duidelijkheid heeft gegeven over ons beleid. Met vriendelijke groet, Catawiki webcare team
AYGÜN BAYRAK
AYGÜN BAYRAK
2024-01-29
Advertisement
Marjo Foederer
Marjo Foederer
2024-01-25
Ricardo Hochstenbach
Ricardo Hochstenbach
2024-01-25
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-01-30
Hello Ricardo Thank you for sharing your review. Unfortunately, we cannot see any details about your experience. We would like to hear from you. Therefore, we kindly ask you to contact us and provide us with more information. This way, we will be able to investigate your case and provide you with an accurate response. You can contact us via our Help Center: https://www.catawiki.com/en/help We look forward to hearing from you. Have a lovely day.
Brigitte
Brigitte
2024-01-22
Marco Spagnolo
Marco Spagnolo
2024-01-19
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-01-23
Hello Marco Thank you for sharing your review. Unfortunately, we cannot see any details about your experience. We would like to hear from you. Therefore, we kindly ask you to contact us and provide us with more information. This way, we will be able to investigate your case and provide you with an accurate response. You can contact us via our Help Center: https://www.catawiki.com/en/help We look forward to hearing from you. Have a lovely day.
Advertisement
HS
HS
2024-01-18
Ware nicht bekommen. Catawiki hat das nicht interessiert. In der Urlaubszeit war kein Mensch anwesend. Trotzdem sollte die Ware angeliefert worden sein. Reicht es einfach eine Unterschrift drunterzusetzen? Schlechter Support.
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-01-23
Guten Tag und vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns leid zu hören, dass es Probleme mit Ihrer Bestellung gibt! Gerne möchten wir uns Ihren Fall noch einmal ansehen, um zu prüfen, ob es vielleicht doch noch etwas gibt, was wir für Sie tun können. Melden Sie sich bitte bei uns? https://www.catawiki.de/help/buyer-order-issues Freundliche Grüße Catawiki Webcare Team https://www.catawiki.com/de/help
Ullrich H. Noll
Ullrich H. Noll
2024-01-17
Nicht erreichbar für Anliegen und direkte Kommunikation. Verschanzen sich hinter einem lästigen Hilfe Center, das nicht weiterbringt. Fordern in laufenden Bieterverfahren die Eingabe von Kreditkartendaten und buchen einfach Beträge ab.
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-01-23
Guten Tag und besten Dank für Ihr Feedback! Bei manchen hochpreisigen Losen kann es in der Tat sein, dass Sie um eine zusätzliche Bieter-Verifikation gebeten werden. Wenn dies erforderlich ist, sehen Sie rechts auf der Losseite den Hinweis "Zusätzliche Bieter-Verifikation erforderlich". Diese Verifikation ist eine einmalige Autorisierung der Kreditkarte des Bieters. Durch die Bieter-Verifikation wird der entsprechende Gebotsbetrag bis zu einem Betrag von max. 1.000 € reserviert. Beachten Sie bitte: Der Betrag wird lediglich als Sicherung reserviert und nicht von Ihrem Konto abgebucht. Weitere Informationen finden Sie auch hier: https://www.catawiki.com/de/help/bidding-basics/what-is-the-extra-bidder-guarantee Freundliche Grüße Catawiki Webcare Team https://www.catawiki.com/de/help
Lieke V
Lieke V
2024-01-12
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-01-23
Hello Lieke Thank you for sharing your review. Unfortunately, we cannot see any details about your experience. We would like to hear from you. Therefore, we kindly ask you to contact us and provide us with more information. This way, we will be able to investigate your case and provide you with an accurate response. You can contact us via our Help Center: https://www.catawiki.com/en/help We look forward to hearing from you. Have a lovely day.
Olga Ogorodnikova
Olga Ogorodnikova
2024-01-11
Slechte ervaring met het verkopen via Catawiki. Al 2 maanden weigeren ze de spullen betallen die ik naar de kopers heb geleverd. De uitleg is dat hun betaling partner moet de checks doen. Wanneer wordt het opgelost weten ze niet. De klantenservice is machteloos, "we have not heard from our payment partner yet" - dat was hun laatste feedback vandaag, na 2 maanden! Maar ik heb geen overeenkomst met jullie betaling partner, is heb een overeenkomst met Catawiki, gebruik aub een andere betaling methode als deze niet gaat. Heb al zo veel keer moeten bellen en mailen, geen resultaat. Ik ben meer dan 4 jaar een klant bij Catawiki, maar nu vertrouw ik ze niet meer.
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-01-23
Beste mevrouw Ogorodnikova, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen over uw probleem. We begrijpen dat u op uw uitbetaling wacht, onze excuses voor de vertraging in het verifiëren van uw verkoop account. Wij hebben kunnen bevestigen dat uw zaak reeds is doorgezet en dat wij op een antwoord wachten. We hebben u vandaag 11-01-2-2024 een update gegeven per mail. U kunt er zeker van zijn dat we het klantenserviceteam zullen verzoeken u onmiddellijk een update te geven. Wij adviseren u vriendelijk uw e-mail in de gaten te houden en de SPAM-inbox te controleren. Zodra wij meer informatie hebben nemen wij uiteraard direct contact met u op in onze e-mail communicatie. Nogmaals excuses voor het ongemak dat u ervaart. Met vriendelijke groet, Catawiki Webcare Team https://www.catawiki.com/nl/help
Advertisement
Dr. Kaan Harmankaya
Dr. Kaan Harmankaya
2024-01-07
Fraudulent Seller “EarthAntiques” offered an old ottoman document (supposedly 500 years old..) 1. Financial damage 1450.- euros!!! 2. I was tricked by the seller regarding location of the seller INDIA instead of UK (as listed on the lot offer) 3. The document is a modern counterfeit!! Two independent expert confirmed Catawiki offers NO support! 1. 3 months of delaying and postponing. 2. AI customer service, no human correspondence 3. Catawiki does not seem to have “experts” with any knowledge or capacity to help customers!! It really a shame!! Worst of all Catawiki seems to be part of the fraudulent enterprise involving fake counterfeit sellers. They don’t stand up to their “professional mode of conduct” Be aware and don’t buy at Catawiki you will not get any support or refund in case of fraudulent transactions!!! Dr Kaan Harmankaya
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-01-08
Thank you for sharing your review. Firstly, we would like to apologize for your experience. Even though our experts take care with all submissions, sometimes, details might be overlooked. That is why we count on our buyers to report any issue with the items they purchase. We can see that one of our Senior Specialist has already taken care of this case. After discussing the issue with our experts, we concluded that your claim is valid. The order has already been canceled and we have already forward refund request to our Finance Department. Once again, we are sorry for your experience, but we would like to thank you for your understanding and cooperation. If you have further questions, please do not hesitate to contact us again. Kind Regards, Dennis Social Media Agent https://www.catawiki.com/en/help
Barend van der Walt
Barend van der Walt
2024-01-06
Lamb Gal
Lamb Gal
2023-12-30
The state of the object and the accuracy of what is supposed to be delivered completely depends on the seller, but their customer service is tragically flawed. If I pay for buyer protection with every purchase, I expect a lot more. The seller sent a glass object with zero appropriate protection, nothing in the edges, in a makeshift box with zero structural integrity—so of course it arrived smashed. In order to get a refund, Catawiki wanted me to return the shards of glass to the seller at my additional expense! How does that make any sense? I just took photos of the mess and tossed the package in the garbage because I was getting glass bits all over my house! There is no protection for the buyer here and zero customer service. They want me to “carefully package the item and return it” in order to obtain a refund. Buyer beware!
Reply from Catawiki Amsterdam 2024-01-08
Dear Lamb, Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear this. We make sure that we provide the best possible experience for our users. Please contact us with more information about your order by filling out our Customer Experience web form on https://bit.ly/3IeCclk so we can further investigate your concern. The above link will redirect you to our contact form, where you can reach out to us in one of three ways, and will only be available if you are logged into your Catawiki account. We look forward to hearing from you soon. Kind Regards, Catawiki Webcare Team https://www.catawiki.com/en/help