Ik ben erg onder de indruk van de producten. Ze hebben een mooie selectie, topkwaliteit sieraden en uitstekende klantenservice. Ik ben blij met mijn aankopen en raad dit merk zeker aan!
Top dit! Heb twee maanden geleden een ring en een ketting besteld. Was in het begin wat sceptisch over de kwaliteit aangezien het niet zo duur is, maar jullie hebben het tegendeel bewezen. Prijs kwaliteit dus zeker een aanrader!
Mooi doosje en de kleur vervaagd ook niet tijdens het sporten of douchen. Leuk cadeautje :)
Mooie kwaliteit! Snel verstuurd. Aanrader
Goeie kwaliteit en ook nog eens een knappe eigenaar, aanrader!
Pakketje was snel binnen! Er zit ook een mooi doosje om de sieraden heen
Mooie sieraden goeie prijs
Heel vriendelijk hulp reageert snel
Startende onderneming met veel potentie! Succes Rik!
Mooie sieraden icm goede kwaliteit
Armband voor mijn man gekocht bij hethofvansierraden. Erg blij mee😃
Vlot en duidelijk in hun contact. De sieraden zijn van super mooie kwaliteit!
Zeker een aanrader!
Onlangs heb ik de Armband Steel hier besteld en ik ben er helemaal blij mee! Ik was nog wat onzeker over de maat, maar na een vraag hierover te hebben gesteld via de handige chat functionaliteit op de website, vonden we binnen een kwartier de juiste maat.
De armband zelf ziet er prachtig uit, voelt stevig en van goede kwaliteit aan. Ik was verrast dat ik ondanks dat de armband op het moment van bestellen niet op voorraad was, deze toch binnen een week in huis had!
Kortom, ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en zou het zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een mooie en kwalitatief hoogwaardige armband.
Sieraden zijn van goede kwaliteit en producten komen goed overeen met wat er op de website wordt getoond. Ik raad Het Hof van Sieraden zeker aan!
Top service en goede kwaliteit producten!
Heb hier inmiddels 3 items besteld (2 ringen, 1 ketting), allemaal van zeer goede kwaliteit. Ze voelen goed zwaar aan in de hand. Ik ben vrij onhandig en sla vaak met mijn vingers en ringen tegen dingen aan, maar na 1 maand zien de ringen er nog even goed uit! Afhandeling met medewerker(s) gaat snel en de artikelen waren snel binnen. Zeer tevreden!