Double Dee Autos Reviews

Double Dee Autos Reviews

4.6

Excellent - based on 48 reviews

doubledee-autos.co.uk
is verified by Trustindex

We guarantee all reviews are 100% real.
What's Trustindex?
%title%

%offer%

Reviews (48)
Lavdim Behrami
Lavdim Behrami
2023-09-14
Cheryl Snow
Cheryl Snow
2023-03-17
Excellent service. We have been using Double Dee Autos for a while now and can't fault them. Their Excellent Personal Service along with Phenomenal Knowledge & Expertise has given us Peace of Mind. Finding a Garage you can Trust is Priceless... It's one less thing to worry about in these difficult times that we live in 😷.
me1728778712 email7832732
me1728778712 email7832732
2023-02-09
S N Choudry
S N Choudry
2023-01-03
Excellent repair of damaged bodywork with competitive quote! They gave me a replacement car for a week. On collection of the car it felt like I was driving out with a brand new one as the work was done to a very high standard. I could not fault the service here at all! Also a friendly cat frequents this garage!
RSG
RSG
2022-12-15
Positive
Professionalism
Very fast knowledgable helpful polite they always go above and beyond and I virtually live round the corner. Great work guys
Kevin Pham
Kevin Pham
2022-05-01
They are cheating, be careful and ask or record if needed before give your vehicle to them. I called to book full service for my wife car when the notice Drivetrain. I drive car to the shop and ask tell the old guy (I knew after is the father) help me to solve the drivetrain issue only/ my wife car just serviced from his shop, as the report I dont have to do full service now. When I came to collect my car he did not solve the Drivetrain but do small service Kit and charged me. His son told me I can not change from Full service to solve the drivetrain only but he did small service without asking me. They try to find reasons to protect themselves and totally dont not care about customer's problem. Hope that my experience is value for you Thank you!
Reply from Double Dee Autos 2022-05-03
Dear Kevin We are sorry you were disappointed by our service, but confused as both dates and facts seem at odds with our own records. You were very aware that your car was last serviced in April 2021 when you called to book it in for the annual service, but your complaint would indicate otherwise. We have records to show it was 4th April 2021. We agreed a full service for the booking, but on arrival on 28th April 2022, you verbally changed this to a small service and asked that we investigate the EML light that had appeared. The small service was perfectly logical given the year between your services and the mileage done, and we were happy to accommodate this. We ran the EML diagnostics, and as we could not rectify the issue we waved the diagnostic charge and advised you to go directly to BMW. The drivetrain is a well known fault and often software rather than mechanically driven. It can also escalate in costs very quickly without the relevant experience of the manufacturer. In addition we also informed you that one of your front tyres was worn beyond the legal limit and the other would need to be replaced very soon, but due to the low profile we recommended you take them to a tyre specialist. We hope that our response shows we do not cheat our customers, and as a family business we will only do what is right for them. We pride ourselves on our honesty, and whilst we understand your frustration at the EML issue being referred, it was the correct course of action to minimise your costs, and we did not charge you for the diagnostic as we didn’t resolve it, which we felt was fair. Best regards
John Do
John Do
2022-04-04
Good at problem solving! They diagnosed and repaired the cause of my car's MoT-failing emissions readings. I was very pleased with their work and they are nice people too!
Peter Ostacchini
Peter Ostacchini
2022-02-03
Joe Stein
Joe Stein
2021-08-18
Positive
Quality
Great service, thank you
Ronen Eyal
Ronen Eyal
2021-08-05
Tom Springbett
Tom Springbett
2021-07-31
Really helpful, straightforward people who seem to know their stuff. Highly recommended
Sasha davies
Sasha davies
2021-07-30
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Value
Repaired my wing mirror and indicator light to a brand new standard. Finished the work within the hour! They even managed to use parts of my wing mirror that weren’t damaged to save a big expense! Honest, friendly and reliable service. Highly recommend.
Saadia Zulfiqar
Saadia Zulfiqar
2021-05-17
Critical
Professionalism
Punctuality
Quality
Value
Worst service i ever got. Just rip off. They had no clue whats wrong with car. In the end gave me bill of 310 pounds with the car in the same condition.
Claire Barnard
Claire Barnard
2021-02-18
Double Dee Autos have been brilliant. They came to collect our poorly car when it wasn't possible to drive it to the garage, were very friendly, and kept me updated on how much things would cost. Unfortunately it turned out not to be worth repairing on this occasion (very old banger with a broken clutch and flywheel), but the garage put us in touch with someone who would buy the vehicle for scrap. I will definitely be coming back when I have a new car needing a service!
Eliza Sany
Eliza Sany
2020-10-30
I had my MOT done by these guys twice now, they always manage to squeeze you in somehow and do a good job. They even gave my car a little clean... Really nice guys- don’t try and oversell you anything... Will deffo go again
Steve Harris
Steve Harris
2020-07-20
Very helpful staff
Beryl Rickman
Beryl Rickman
2020-07-10
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Value
I have been using this garage for approximately 15 years for business and personal vehicles. The costs have always been discussed with me prior to any works being carried out. The staff have always been polite and friendly and on the few occasions when I have had to wait a little while I have been offered a chair and coffee. Excellent service and definitely worth 5 stars.
Brendan Mills
Brendan Mills
2020-06-26
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Value
Blown away with such amazing service today. It is a rare occasion these days when you get to feel properly looked after. We had (stupidly!) left some emulation paint in the back of the van and in the hot weather it exploded and made an INCREDIBLE mess. I knew that the best thing was to drive it straight to a bodywork specialist whilst the paint was still wet so without warning took it to Double Dee Autos. Roger and his team, without hesitation, threw everything at it and saved our VW transporter from disaster! They were clearly very busy and it was a very messy job so would have been the easiest thing to just turn me away - but they didnt, they faced it head on. THANKYOU. Will be sure to come to you for future work. Brendan
Joe Armstrong
Joe Armstrong
2020-06-25
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
I had some strange noises coming from under my car and went to serveral other garages in the area who wouldn't even take a few minutes to have a chat about the problem. These guys took the time to have a listen, talk through what it might be and get the work booked in. They did a great job, are really friendly and professional. A big thanks to Ben for his work and keeping me updated. Would highly recommend.
Tony Deary
Tony Deary
2020-06-22
Had my van repaired what a fantastic service.