De Heus Dakonderhoud

De Heus Dakonderhoud Reviews

Good rating
4.1
35 reviews Verified
%title%

%offer%

Reviews (35)
Onbereikbaar bij klachten In eerste instantie waren we heel blij met De Heus, want ze konden al op korte termijn. Alleen toen na 4 maanden bleek dat het werk niet goed was uitgevoerd, konden we ze niet meer bereiken. 10 jaar garantie was ont toegezegd, om dan vervolgens onbereikbaar te zijn... waardeloos!
Advertisement
RIP OFF ROOF REPAIR! I just did not recognise the first red flag. The man arrived to then be told he did not have a ladder long enough to reach my roof...as a roof specialist?? He stayed an hour fixing something but only made the leak worse and rain had also come through on the ground floor.I was furious and should have followed my instinct to stop them from doing any further damage on the Monday.The two men spent a couple of hours repairing the leak and finish off. I was naive for not asking for photos of the finished job before parting with €5400,00 in cash for a 3 hour job. A very angry neighbour turned up with photos and the mess they also left behind, broken tiles, glue. I never received the 10 warranty, phone calls are not being answered now. Neighbor's remarks: 1.Even chucks of flexim on the other side of my roof! This stuff WILL glog up the drains if left like this! [08:43, 26/10/2022] Bas 25: Tomorrow it will cost me even more cause I ‘ve t o take an day off to baby sit these scumbags.. 2.I’m thinking we should to press charges cause they are use an reknowned name ( de heus) and their logo and make a into a fake misspelled acccount. And they charged you 5k for at most one day job. Not only was this job done in an not adequate way, They left all rubbish and stuff up stairs in the gutter, cracked tiles on my roof, smudged my solar panel and left flexim material everywhere, on the street, pavement, on my roof, even on the other side of my roof in the gutter.. You’ve been scammed in a nasty way, I think.. [08:45, 26/10/2022] Bas 25: Luckily we have pics of gutter before while laying solar panels last august. And we have pics of the mess and damages they made. Yes, I have been scammed.
Update 10/11/2022 Wij hebben de Heus dakonderhoud gebeld of ze schade, ontstaan door hun werkzaamheden aub wilden komen herstellen. Ze hebben toen 2 dakpannen teruggezet en 2 vervangen bij de buren. Voor 30 minuten werk waren we 847 euro kwijt! Daarna zijn de dakpannen er weer afgekomen. Zonder storm of regen te hebben gehad Aan de telefoon werd er doodleuk gezegd: "sorry valt niet onder de garantie,,. Toen ik aangaf dat ik een slechte beoordeling zou plaatsen, lachten ze me uit. Pas toen ik daadwerkelijk een slechte review plaatste, namen ze contact met me op met de belofte om de werkzaamheden te herstellen. Maar ik moest dan wel de reviews onmiddellijk verwijderen, anders kwamen ze niet. Dreigen dus. Met mijn rug tegen de muur, de review toch verwijderd. Maar je raadt het al, 1 dag voor de opnieuw gemaakte afspraak, hebben ze afgezegd onder de noemer "slecht weer". Tot op heden, ook na meerdere verzoeken om een nieuwe afspraak, hebben ze geen contact meer opgenomen en negeren ze mijn berichten en telefoontjes. Lieve mensen. Wij zijn volledig afgezet. Dat is jammer voor ons, maar ik wil zoveel mogelijk mensen behoeden met de Heus dakonderhoud in zee te gaan. Ze leveren zeer slecht werk, komen hun afspraken niet na en zetten iedereen volledig af. Wees gewaarschuwd!
Katherine Harding
Katherine Harding
2022.11.10
Critical
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
Laat je alsjeblieft niet misleiden door de gelikte website en het feit dat ze bij SBS en RTL geweest zijn. Dit is echt een zeer onprofessioneel en waardeloos bedrijf die gigantisch duur is. Wij hebben de Heus dakonderhoud ingeschakeld voor het terugplaatsen van 2 dakpannen en het herstellen van een tweetal dakpannen bij de buren. Kosten voor 30 minuten werk? €847 incl BTW!! Gigantisch duur maar ja, toch maar betaald. 3 dagen later liggen er weer 3 dakpannen los. Net boven de zogenaamde “herstelde” pannen.. We hebben prachtig zomer weer gehad eind oktober dus daar lag het niet aan. Bij terugbellen of ze aub wilden komen om de pannen weer terug te leggen werd er doodleuk gezegd: "sorry valt niet onder de garantie,,. Toen ik aangaf dat ik een slechte beoordeling zou plaatsen, lachten ze me uit. Pas toen ik daadwerkelijk een slechte review plaatste, namen ze contact met me op met de belofte om de werkzaamheden te herstellen. Maar ik moest dan wel de reviews onmiddellijk verwijderen, anders kwamen ze niet. Dreigen dus. Met mijn rug tegen de muur, de review toch verwijderd. Maar je raadt het al, 1 dag voor de opnieuw gemaakte afspraak, hebben ze afgezegd onder de noemer "slecht weer". Tot op heden, ook na meerdere verzoeken om een nieuwe afspraak, hebben ze geen contact meer opgenomen en negeren ze mijn berichten en telefoontjes. Lieve mensen. Wij zijn volledig afgezet. Dat is jammer voor ons, maar ik wil zoveel mogelijk mensen behoeden met de Heus dakonderhoud in zee te gaan. Ze leveren zeer slecht werk, komen hun afspraken niet na en zetten iedereen volledig af. Wees gewaarschuwd!
Katherine Harding
Katherine Harding
2022.10.31
Critical
Professionalism
Laat je alsjeblieft niet misleiden door de gelikte website en het feit dat ze bij SBS en RTL geweest zijn. Dit is echt een zeer onprofessioneel en waardeloos bedrijf die ontzettend duur is. Wij hebben ze ingeschakeld voor het terugplaatsen van 2 dakpannen en herstellen van een tweetal dakpannen bij de buren. Kosten voor 30 minuten werk? €847 incl BTW. Ah la, gigantisch duur maar toch maar betaald. 3 dagen later liggen er weer 3 dakpannen los. Net boven de zogenaamde “herstelde” pannen.. Prachtig zomer weer gehad eind oktober dus daar lag het niet aan. Bij terugbellen of ze aub wilden komen om de pannen weer terug te leggen werd er doodleuk gezegd: sorry valt niet onder de garantie. Niets meer aan te doen. Ze komen gewoon niet. Lieve mensen. Ga niet met de Heus dakonderhoud in zee. Je wordt afgezet en als er een probleem ontstaat lossen ze het niet op. Update na antwoord van de Heus dakonderhoud. Ik kreeg alleen te horen dat het loodwerk rond de schoorsteen gescheurd was en aan vervanging toe was. We proberen een offerte te krijgen voor die werkzaamheden. We hebben gekeken toen uw collega aan het werk was. Hij stond in de goot en leunde tegen het dak. Hij moest zich flink uitstrekken om de ontbrekende dakpan te vervangen. Terwijl hij dat deed, gleed een van de dakpannen van direct onder de rand van het dak naar buiten en duwde hij hem weer naar binnen. Hij had de ontbrekende dakpan in de ene hand en de geschoven dakpan in de andere. Ik denk dat hij de verschuivende dakpan niet goed vast heeft gezet en dat de ernaast gelegen pannetjes zijn gevallen. Dit type dakpannen rusten op elkaar. Er is geen vastzetten, hoewel ik weet dat dit een veiligere methode is. De man was hier maximaal 30 minuten en daarvoor betaalde ik met Btw 847. Belachelijk en jullie verantwoordelijkheid is om dit te fixen.
Reply from De Heus Dakonderhoud 2022.10.31
Beste mevrouw Harding, Ander half jaar geleden is zoals u aangaf het pannen dak vervangen. U kwam 2 weken geleden tot te conclusie dat er 2 pannen naar beneden waren gevallen. U heeft ons toen gecontacteerd voor een afspraak om de missende pannen te plaatsen. We hebben tijdens onze afspraak toen al aangegeven dat u ook voor de zekerheid contact moet opnemen met het bedrijf die u pannendak heeft gelegd ander half jaar geleden. Normaliter heeft u hier een aantal jaar garantie op. Wij hebben tijdens de reparatie de missende pannen geplaatst en kwamen tot de conclusie dat de pannen zonder bevestigings pinnen vastzitten… en het is een redelijk stijl dak. Wij geven inderdaad garantie op onze werkzaamheden… maar wat er hier is gebeurt… valt niet onder onze werkzaamheden. Er zijn 2 pannen boven onze werkzaamheden naar beneden gevallen. Ik heb u meerdere keren aangegeven om bevestiging pinnen te gaan plaatsen ivm u stijl dak. Ik wil graag tot een oplossing komen… maar het moet wel van 2 kanten komen. Met vriendelijke groet, De Heus Dakonderhoud
Advertisement
Boy Meulenbroek
Boy Meulenbroek
2022.09.16
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Responsiveness
Value
Naar het accepteren van de offerte. Hebben de mannen mijn dakkapel een nieuwe bitumen laag gegeven. Netjes gedaan en goed doorgewerkt, waar ik het meest te spreken over ben is de manier waarop de mannen met klanten omgaan erg respectvol en netjes. Voor ons is dit een aanrader. En als ik weer een dakdekker nodig heb zal ik julie zeker bellen. Hartstikke bedankt !
Marko Lambregtse
Marko Lambregtse
2022.07.18
Hun probleemoplossing bestaat uit slechte reviews verwijderen dan heb je geen ontevreden klanten
frencky bruininck
frencky bruininck
2022.06.06
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Cati Groenewegen
Cati Groenewegen
2022.06.03
Critical
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Dit zijn oplichters en de baas is een bekvechter. We gaan helaas naar de rechter want het bedrijf biedt geen andere optie en reageert niet. Breng jezelf niet in de problemen. Vertrouw absoluut niet op de informatie op de website. heeft niets mee te maken met de realiteit. Op de reactie van de Heus: wij hebben nooit gesproken over budget. Wij hebben een prijsopgave gekregen voor de "dakreparatie" en zijn daarmee akkoord gegaan. Voor de reparatie zie foto. Als meneer over onze financiële status wil spreken gelieve ons persoonlijk te contacteren. Fam Groenewegen
Reply from De Heus Dakonderhoud 2022.06.03
Beste familie Groenewegen, Wij vinden het erg vervelend om uw review te lezen! Er is een deskundig advies gegeven om uw epdm dak te vervangen. U had hier niet de financiële middelen voor en hebben we gekeken naar een andere oplossing. De reparatie hebben wij uitgevoerd aan de hand van uw budget. Offerte Bitumen aanbrengen: er is een offerte overhandigd ivm de staat van uw dak. Hierbij is ook vermeld dat de uitgevoerde reparatie een tijdelijke oplossing zou zijn + u kreeg een flinke korting voor het aanbrengen van de bitumen om zo de reparatie kosten voor een groot deel te dekken! Graag wil ik samen een middenweg vinden. De Heus Dakonderhoud
Advertisement
Ten zeerste afgeraden !!! Mensen,niet doen! Zoek een ander! Ten zeerste afgeraden!!!
DH hoek
DH hoek
2022.05.31
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
Vorige week vroeg ik een offerte op via de website. Ik werd direct teruggebeld en een afspraak was heel snel ingepland. We zijn zeer tevreden over de service en vakmanschap van dit bedrijf! Er is vakkundig werk afgeleverd en communicatie verliep soepel. 5 sterren voor De Heus Dakonderhoud! Groetjes, Nicolette van de Stolwijkstraat
Maxim Pisarenco
Maxim Pisarenco
2022.05.20
Positive
Professionalism
Punctuality
Responsiveness
Snele reactie, flexibel, en meedenkend!
Femke Doorenbosch
Femke Doorenbosch
2022.05.06
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Responsiveness
Hele snelle reactie via whatsapp. Aardige, vakkundige medewerkers. Denken goed mee. Werken netjes en vlot. Een aanrader.
Advertisement
Robert Rijkers
Robert Rijkers
2022.05.05
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Responsiveness
Value
Eefie Van den wildenberg
Eefie Van den wildenberg
2022.05.04
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Responsiveness
Value
We hadden last van een lekkage we hebben de heus dakonderhoud gebeld stond binnen 3 uur voor de deur en de lekkage kon gelijk gemaakt worden stop bedrijf raad dit iedereen aan 👍
Martien Brouwer
Martien Brouwer
2022.04.26
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Responsiveness
Value
Elke dag netjes op tijd! We hebben goed advies gekregen over ons dak. Super kwaliteit geleverd!
Waltherus Stakenburg
Waltherus Stakenburg
2022.04.26
Positive
Professionalism
Punctuality
Quality
Responsiveness
Value
Advertisement
Martien
Martien
2022.04.23
Positive
Professionalism
Quality
Value
Het was tijd om iets aan mijn plat dak te doen, de naden stonden open, sommige delen bitumen begonnen los te laten. Ik vond De Heus Dakonderhoud, belde ze op en legde de situatie op mijn dak uit. Ze konden een paar uur later al komen en hebben (met mij) de situatie op het dak bekeken en hebben hieruit een offerte opgesteld en foto's van het dak voor mij gemaakt. In eerste instantie vond ik de prijs wat hoog (had ook een andere dakdekker gevonden), maar had toch besloten om met De Heus Dakdekker in zee te gaan. Ik had namelijk een veel beter gevoel bij deze jongens. En dat was een goede keus! Behalve de gezellige kop koffie die we gedronken hebben, hebben ze mijn plat dak weer naar 'zo goed als nieuw' hersteld. Ze hebben wederom samen met mij het dak opgeleverd. Deze vorm van transparantie en professionaliteit waardeer ik enorm en dat maakt de prijs het absoluut waard. Voor mensen die ook een dakdekker zoeken voor hun (platte) dak, De Heus Dakonderhoud is zeker een aanrader!
Melanie Bossong
Melanie Bossong
2022.04.22
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Mariska Van Den Wildenberg
Mariska Van Den Wildenberg
2022.04.22
Positive
Professionalism