The Living Styles

The Living Styles Reviews

Average rating
3.3
39 reviews Verified
%title%

%offer%

Reviews (39)
Candice Chang
Candice Chang
2024.04.24
Good products - good quality and good price!
Advertisement
Lorraine Free
Lorraine Free
2024.04.23
Dont deal with this company - absolutrly hopeless. Still waiting for my order placed 3 weeks ago. Tried phoning, just play dumb then hang up. They shouldnt be trying to operate a business as they just dont know what they are doing. Run a mile!!!!!
Reenu John
Reenu John
2024.04.11
Nice collection. Friendly customer support
Reply from The Living Styles 2024.04.15
Thanks Reenu for your feedback !
Radhe graphic
Radhe graphic
2024.03.22
Easy order ,great deal ,super fast delivery Nice collection best part of delivery
Dineth Kalukapuge
Dineth Kalukapuge
2024.03.14
Good range of quality products available at competitive prices. The lady at the cashier was super friendly and helpful.
Reply from The Living Styles 2024.03.17
Thanks Dineth, Much Appreciated. Have a wonderful day! The Living Styles
Advertisement
Chris Morton
Chris Morton
2024.03.06
Easy ordering, super fast delivery! Love the Kambukka product!!
Reply from The Living Styles 2024.03.11
Thanks Chris, Much appreciated. The Living Styles
Bex Toone
Bex Toone
2024.03.04
Only gave 1 star as I can't give none. Bought 3 Mason Cash bowls. Delivery still not advised after a week so called shop to be advised one bowl wasn't in stock. As I was going away I asked them not to ship until a specific date so it didn't arrive while I was away. They shipped it while I was away and one bowl arrived with a crack. I emailed shop and I called shop asking how to return broken stock for replacement. They kept telling me on the phone they would get back to me. I have never received any emails or phone calls from the shop. Only when I call to I speak to anyone and still don't get any answers only excuses and that they will get back to me. It's been a whole month now with no response. I just deserve a refund now. Service is appalling.
Hongni Chen
Hongni Chen
2024.02.22
A wide range of kitchen appliances and accessories. Always found what I want here. Thanks
Sarah Florence Galbraith
Sarah Florence Galbraith
2024.02.22
Living Styles has an AMAZING range of quality kitchenware. Their customer service is great and always friendly & helpful. So nice to shop local and not have to go all the way to a big mall!
Reply from The Living Styles 2024.02.22
Thanks Sarah for a fantastic review much appreciated. See you soon in store. Have a great day! The Living Styles
Advertisement
EYpxMw GovmIFUoN
EYpxMw GovmIFUoN
2024.02.20
Excellent in-store experience. The staff member that helped us was knowledgeable and happy to assist. The store is well stocked and had a decent variety from Scanpan. Would be happy to shop here for cookware again. Thank you, Hama!
Reply from The Living Styles 2024.02.21
Thank you for review, much appreciate. Have a great day!
dimork
dimork
2024.01.20
It was a 19 day wait before I got this order, by which time I didn't really need the item. Very disappointing service. The explanations from their office were not very encouraging either. Won't try them again.
Reply from The Living Styles 2024.01.20
Hi, Sorry for the inconvenience, I can't find any order under your name, Could you send you order detail and if not with purchase, I am happy to organize a return and give you a full refund? I am still waiting for your reply, If you are not happy with the purchase, I am happy to give you a full refund, Why your order got delayed, I can't check it without you order information, If you can send me your order number with your contact number to info@livingstyles.nz please so I can resolve the issue you had with us?
Long Nguyen
Long Nguyen
2024.01.03
Janine Hansen
Janine Hansen
2023.11.14
Ordered an item online on 2nd November. Didn't receive any confirmation email but payment was taken. After a week or so I emailed them, no reply. Next day phoned them, she promised to call me back by 2pm. No call received, phoned the following day and was told item discontinued and they would refund. Waited a few days, nothing happened and I contacted them again yesterday and was quite firm. Refund received today, only took 12 days, not good enough from the customers perspective. They obviously do not have a very good online inventory management system in place or an automated email set up to confirm online purchase was received. I do not recommend using their online purchasing service.
Reply from The Living Styles 2023.11.14
Hi Janine, Sorry about that, As you was informed, this was the discontinued item and we tried to get one for you as you agreed to wait. but when we couldn't arrange it, we process a refund as promised and informed you that bank takes upto 5-10 working days, That is not in our control.
Advertisement
Celine Beard (celine-maree)
Celine Beard (celine-maree)
2023.08.11
A month on from my initial order on their website, I am still waiting for it to be completed. Communication has been lacking, the store places no urgency on resolving issues and offers excuses every step of the way… that’s IF they choose to reply to emails or answer the phone. A very disappointing experience, would recommend shopping elsewhere.
Reply from The Living Styles 2023.08.11
Hi Celina, Sorry for the inconvenience, You ordered two items and we already delivered proving basket as per your requested date and we informed you that bowl was out of stock. We also offered you full refund or Partial delivery and partial refund but you choose a partial delivery instead of a refund and was happy to wait the bowl. As you said, the order was for a birthday gift so we did urgent overnight delivery for you, I understand your frustration but we never made any excuse regarding your order and always offered a refund for the unavailable item or full refund. However, You agreed to wait instead of refund.
James Irvine
James Irvine
2023.05.26
Edit: After almost a year I received a call from a new staff member apologising for the error and wanting to rectify past issues the company has had. To their credit, they sent out the missing item quickly at no additional charge. Rating for overall service updated accordingly. Thanks for taking some initiative, Ash.
Erin
Erin
2023.05.25
Thanks for following up after my review for a related shop to make sure I received my refund. I appreciate your communication and the water bottle is nice too. Thanks
Reply from The Living Styles 2023.05.26
Hi Erin, Thanks you so much for you 5 star review.
Irin Lathif
Irin Lathif
2023.05.19
Reply from The Living Styles 2023.05.25
Hi Irin, Thank, thanks for your feedback, We will do our best to get the 5 start for your future order.
Advertisement
Heidi
Heidi
2023.04.29
Edited review - Had a spot of trouble with communication regarding an item that was discontinued, causing delays in shipping, however they were really great at following up with my order once they realised what had happened. I just recommend that you follow up with the store if you dont get a tracking number within a reasonable time for online orders, otherwise they are great! My items all arrived and are great quality.
Reply from The Living Styles 2023.05.02
Hi Heidi, Thank you so much for support.
Thomas Barker
Thomas Barker
2023.04.24
Placed an order for two wine tumblers on the 13/12/22. Hadn't received them by January so I sent them an email. Got no response, but the next day one of the two tumblers i ordered arrived. It is now February and I have not received my other tumbler I ordered. Terrible service. Eventually received the other glass but still wouldn't recommend them.
Reply from The Living Styles 2023.05.19
Hi Thomas, As we spoke on call, It was a courier mistake, It was on hold because of the address issue, and after confirming the address order was delivered, I understand your concern but I tried my best to get it sorted. Sorry for the inconvenience.
Melisa Sinclair
Melisa Sinclair
2023.03.30
Great customer service and great prices. I bought a really nice quality roasting dish for less than half the price the same product costs at briscoes. I spoke to someone on the phone and they were friendly and helpful and even checked to make sure it was in stock. I received it in the mail within a few days.
Reply from The Living Styles 2023.04.11
Thank Melisa :)