10+ voor klantvriendelijk en service
Mijn auto ingeruild voor een mooie jong gebruikte brommobiel. Ik kreeg als eerste al een zeer nette inruilwaarde voor mijn auto. De brommobiel is netjes voor ons huis afgeleverd. Na een paar dagen rondrijden in de brommobiel kwamen we erachter dat er iets niet helemaal in orde was. We hebben contact opgenomen met TDM en binnen 2 dagen zijn we perfect geholpen. Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren met een gemotoriseerd voertuig maar niet ieder bedrijf is dan zo snel en netjes met de afhandeling. Van ons krijgt TDM Stadskanaal een dikke 10+! Ook na aankoop is de service nog hoog, dat vind je in deze tijd niet overal meer. Wij ervaren TDM als betrouwbaar en klantvriendelijk.
Datum ervaring: 04 April, 2026
Datum ervaring: 04 April, 2026