AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast Reviews

AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast Reviews

4.9

Excellent - based on 140 reviews

amremovals.com.au
is verified by Trustindex

We guarantee all reviews are 100% real.
What's Trustindex?
%title%

%offer%

Reviews (140)
Kathy McAlpine
Kathy McAlpine
2023-09-25
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
Friendly, helpful, prompt, professional service. Would definitely use again. Very happy customer. 😊
Advertisement
CHU PALO
CHU PALO
2023-09-21
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
Best decision picking these guys!. Amazing comunication with Peter, John and his crew,all professional. Made moving my 5 bedroom house look easy. Thank you guys for a great job
Peter Clarke
Peter Clarke
2023-09-21
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
A great service delivered on time by a friendly team who ensure things go smoothly. Thanks very much for a stress free removal
Mary Emeleus
Mary Emeleus
2023-09-20
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
These guys moved my ridiculously heavy old piano very carefully, plus loads more cartons than expected, with less than 24hrs notice. Pete is great to deal with regarding the organisation, and the team were so polite, friendly, and careful with our stuff. Comparable prices, I would definitely use again.
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-09-20
Thank you for your kind words Mary. We are glad the team took great care or all your items. Thanks so much for choosing Am REMOVALS. Best of luck with your new journey. AM TEAM
Amplify Arts
Amplify Arts
2023-09-02
Critical
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
The owner is very lovely and ensured me I would be looked after though in my experience I would not recommend this company. The movers were 45mins late from expected arrival time, no prior notification of delay, slow workers on hourly rate, stopped and got fuel between houses without communicating another delay, broke my pot plant and stated it was like that... in addition to this another job was booked with AM in which they were no shows with no prior communication...
Advertisement
Helen Chesser
Helen Chesser
2023-08-31
5star 👍
jeffrey wenzel
jeffrey wenzel
2023-08-24
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
Had good experience with Alberto and Bruno on our short move from Tweed to Palm Beach 3 story walk up,on time and cooperative.Smooth process throughout.
Patrick Reardon
Patrick Reardon
2023-08-22
These guys were on time the staff were so friendly and did the job I asked them to do !! Highly recommend for anyone moving in an urgent!! Thanks AM removals for making everything possible!!!
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-08-22
Thanks so much Patrick. We really appreciate the support and kind words. We wish you all the best for your future endeavors. AM TEAM
simone jackson
simone jackson
2023-08-22
Critical
Professionalism
Quality
The drive ( Justin ) showed up completely off his head, when done I asked for an invoice as the driver wanted me to pay into his account and doubled the price, told me he wasn't leaving without payment and said " of he had to come back it would be called a home invasion." DO NOT USE
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-08-22
Hi Simone. Thank you for your review. We have looked into this job that was taken place two months ago after the fact and have a few statements of our own. 1. Our staff will never ask for you to transfer into their own account. All my drivers have access to AM REMOVALS business accounts to ask our clients for payment into them. When you rang me the account details you told me he mentioned to you were our own. Even so being. If they were his personal details and you paid into his account that would be our problem to fix. 2. Its funny how nothing was mentioned to us prior to the completion of the job mentioning, 'our so called driver was off his head'. This was only mentioned once the bill was mentioned to you and you DID NOT WANT TO PAY THIS AMOUNT!! 3. This job took place 2 months ago so I am very confused as to why two months after the fact this is being brought up via a Google rating. 4. We were very understanding of the situation and remorse was shown and this was dealt with very quickly once notified to our manager about this even without any proof of our staff member being under the influence of any substance. You were given a very generous discount from the amount owing. You were extremely happy with this once the discount was put into place and you were even apologetic to myself about this. 5. You lied to our professional quote staff in regards to what you had that needed to be moved on the day. There was double what you mentioned and nothing was even organised or ready for my team to do it safely or professionally. 6. Most items had to be taken apart. Taken from the second story and over the balcony which we need to be told prior as this should of been a three man job and safety is upmost important to us. Not only for our team, but any clients and or people in presence. So this should of been a three man job not two. But when quoted at a three man rate you mentioned. 'We only need two'!! I don't want to pay for three and we don't need three. 7. Our staff are regularly drug and alcohol checked and tested as at no point in time are any staff members allowed to turn up to work under any substances AT ALL due to work policies and procedures. However. I believe all our five star Google reviews tell a different story. Thank you so much for the review and we wish you all the best for future endeavors. And thanks for choosing AM REMOVALS 😊😎
Advertisement
Adam Caddell
Adam Caddell
2023-08-13
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
Big thanx to Pete an crew at am removals,highly recommend these guys for your next move,best price,friendly,fast, efficient,stress free,your belongings in great hands with these guys, pro's from start to finish😁👍thanx again 😁
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-08-22
Thanks so much Adam. We really appreciate your support. All the best mate. AM TEAM
Tony Griffin
Tony Griffin
2023-08-13
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
I had a really urgent local move with just two days to get it all sorted. I contacted Pete from AM Removals who gave me a quote based on what I described. I actually underestimated what I had but the quote was based on what I said, the size of the truck the two brilliant fellas, and the time it took. They arrived on time and got stuck into it right away and didn’t stop till it was all done. The guy’s who did all the work were unbelievably polite, efficient and knew what they were doing. They made the job completely seamless and easy, not a scratch not a bump, nothing! I don’t often write reviews but seeing I contacted them based on reviews I thought I should add mine. So would I recommend them?…Absolutely!….would I use them again Absolutely without question!
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-08-13
Thank you so much for the review Tony. We really appreciate it and glad you were 100% satisfied with our effort. Thanks for choosing Am REMOVALS to get your move done. Best wishes. AM TEAM
Greg Smith
Greg Smith
2023-07-17
Positive
Professionalism
Responsiveness
Cheapest Quote! Unfortunately I didn't get to use Pete but he was incredibly helpful, professional and tried everything to fit me in. Pete was even willing to drive himself to get me moved on the day. You're a legend Pete, cheers.
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-07-18
Hey Greg. Thanks so much for the great review..we really appreciate such a polite review. And we wish you all the best for your move buddy. Thanks so much AM TEAM
Peter Torkington
Peter Torkington
2023-07-13
Critical
Professionalism
Quality
Responsiveness
Waiting all ready to go for our move to our next home, AM Removals did not show up at all no calls no nothing tried there phone all day no response. After ringing other removal companies to try and squeeze us in ,a few of them said they (AM Removals) pick and choose when they rock up to someone’s house and 1 company said we were the 2nd person to call them with the same issue this week , if u want reliable people do not use this company they will leave u high and dry
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-07-24
Hi Pete. Thanks for your review. We are very sorry this has happened to you. As mentioned to your partner we have a very strict booking system from which we work by. We had no details or any information in our booking system in regards to your move nor did we have any messages from yourself or your partner confirming dates or pickup and drop off addresses. It could have been a glitch in our system however but without any email or reply back to our prior messages from your end it is very hard to tell. At the end of the day we are glad your move took place and we are sorry for any inconvenience that it may of caused on your end if it was an error on our end. Best of luck with the new journey guys. Cheers AM TEAM
Advertisement
Jason Weule
Jason Weule
2023-06-22
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
I Finally found a good removalist. Have moved house every year for the last 5 yrs . Very happy with the team from start to finish worked at fast pace, while being careful with my belongings. I’ll be definitely using again 😊
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-08-22
Thanks Jason. Really appreciate it mate. Hope everything is great for you 😎 AM TEAM
Mark Pickering
Mark Pickering
2023-06-21
Positive
Responsiveness
Value
Guys were on time, did a great job for the agreed price ... Doesn't get any better. Would use them again.
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-08-22
Thanks Mark. Appreciate it mate AM TEAM
Tim Bell
Tim Bell
2023-06-12
After moving from Melbourne to Northern NSW I stupidly employed Star City Removals to do the job. They arrived one day early to pick up my belongings and delivered a day early, at 9pm and left everything in the garage for me to deal with on my arrival which was very emotional. My partner called Pete and I had a crew at my door 2 hours later at 5pm and completed the job without any problems!! I would highly recommend the guys from AM removals, a fantastic work ethic and very professional. Well done guys and thank you.
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-06-12
Thanks so much Tim. We are glad we could help you out with the unfortunate misshape from the other company. All the best buddy. Cheers Am team
Vanessa Palma
Vanessa Palma
2023-06-08
When I was stuffed around by another removalist. These guys came out within a short notice to help us out and fixed the problem by professional completing the job in just 45 mins.. AMAZING TEAM!!!! HIGHLY RECOMMENDED!!
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-08-22
What a great review. Its muchly appreciated Vanessa. Glad we could help 😎 AM TEAM
Advertisement
EmilyT
EmilyT
2023-06-05
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
I can’t thank Pete and his Team enough for the support provided during a very difficult move. They went above and beyond so we could get into our new home on the day. Even with our settlement delay, under estimate of our belongings and difficult access all 6 Team members gave 100% and worked into the night with no notice . Pete provided an extra truck and Team on the spot when needed. All 6 Removalists were professional, upbeat, accomodating and understanding of our Family’s needs. Very well priced. Did not charge extra fees despite so many changes to original quote.Don’t waste your time with the rest, get the BEST. Michelle and Sean.
Reply from AM Removals Pty Ltd- Tweed Heads, Northen Rivers & Gold Coast 2023-08-22
You're most welcome Emily. We appreciate your support alot. Kind regards AM TEAM
Wendy Christian
Wendy Christian
2023-05-24
Positive
Professionalism
Quality
Responsiveness
Value
A Brilliant Removalist service from start to finish !! Peter’s prompt communication was excellent & very understanding of our situation .On the day, his great team of 4 men, 2 trucks and the strength of Justin - mastered 2 flights of stairs and steep access taking great care with each and every item. This removalist team was nothing short of amazing !
melissa burrows
melissa burrows
2023-05-04
Beyond spectacular. These guys are the best in town. I hope this review helps people. I’m born & bred love the best in any industry. Incredible guys moved the biggest hardest couch & came quick to help my 85 year old mum to get more room. Incredible prices and one of the guys said “I won’t let this beat me” and they got the heavy electric couch down the narrow stairs over things out of a tiny door. They are the absolute BEST so professional. I was the Gold Coast Ambassador and I’m telling you they are who you need x